7 найкрутіших нових мотоциклів з EICMA 2022

З оновленими технологіями та оновленим шасі ніколи не було найкращого часу, щоб зануритися в мотоцикл.

Міланська виставка мотоциклів, також відома як EICMA, є святим граалем байк-шоу від виробників і, як правило, сценою, де робляться найбільші анонси у світі двоколісних автомобілів. Після річної перерви в 2020 році виставка приголомшливо відновилася, всупереч перспективам багатьох автомобільних виставок. І цьогорічна виставка задала тон гучному року мотоспорту.

З відновленими табличками, абсолютно новим шасі та ін’єкцією електрифікації виробники мали намір показати пресі та споживачам, що мотоциклетний спорт йде в ногу з часом. І в той час, як американські покупці часто скаржаться, що європейські ринки отримують найкраще, американський ринок цього року не надто поганий. Від повністю електричних гоночних велосипедів до скремблерів початкового рівня, ось сім найкрутіших велосипедів з EICMA 2022, які ви зможете незабаром придбати.

1 Aston Martin X Brough Superior З 001 Pro

Історія кросоверів виробників автомобілів і мотоциклів сягає глибокої давнини, але вихід Aston Martin у цей сегмент став першим. У партнерстві з виробниками велосипедів на замовлення Brough Superior , спільними зусиллями вперше було представлено в 2019 році як концептуальний трековий велосипед. Перші поставки відбулися на початку цього року, але Aston Martin хотів представити ще більш потужну версію.

Додавши «Pro» до таблички AMB 001, мотоцикл також отримав 25% збільшення потужності до 225 к.с., суцільний алюмінієвий картер і схему фарбування Verdant Jade. Двоциліндровий двигун об’ємом 997 кубічних сантиметрів був неймовірно потужним і раніше, але збільшення потужності дало моделі, призначеній для треків, співвідношення потужності до ваги 1,28 к.с. на кілограм. Це приголомшливо високий коефіцієнт, подібний до показника гіперкара Aston Martin Valkyrie AMR Pro, який надихнув на створення нової двоколісної моделі.

Крім надзвичайної потужності, цей мотоцикл є справжнім інженерним подвигом із обробленою на ЧПУ алюмінієвою подвійною поперечною підвіскою, переднім спойлером і бічними крилами, які створюють ефективну притискну силу, і горизонтальним заднім стабілізатором. Положення для їзди створює ефект аеродинамічної труби на високих швидкостях, а також у деяких зап’ястях. Якщо неперевершений час кола вартий болю в спині, тоді дійте поспішно, поки обмежена серія з 88 серійних мотоциклів не буде розпродана. За ціною 120 000 доларів це, безумовно, буде предметом колекціонування понад усе.

2 Royal Enfield Super Meteor 650

Royal Enfield пропонує низці застарілих брендів за ціною вдвічі дешевше. На початку компанії були хиткі часи, але вона стала відомим виробником якісних мотоциклів. Після створення штаб-квартири в Північній Америці в 2015 році та використання ідей Harley-Davidson , Ducati і Triumph, бренд переживає великий успіх із своєю парою 648cc standard і cafe racer, відомою як Interceptor і Continental GT.

І якщо є щось, що має подобатися американським мотоциклістам, так це круїзерний мотоцикл . Вирушаємо в дорогу Easy Riderстиль такий же американський, як яблучний пиріг тощо, і компанія Royal Enfield робить ставку на цей дух і свою найпопулярнішу силову установку, щоб привести модель до успіху. Royal Enfield Super Meteor 650 має надійти до літа 2023 року

. Технічна специфікація буде на користь як новачків, так і старих райдерів. Маючи споряджену вагу 531 фунт, модель дещо легша, ніж її американські аналоги Burley від Indian і Harley, і має приблизно таку ж потужність. У порівнянні з Harley Davidson Sportster 883, Royal Enfieldробить на три кінських сили менше, що становить 46 к.с., хоча крутний момент зменшується приблизно на 12 фунт-фут. Те, чого йому не вистачає у відриві від лінії, він компенсує динамікою шасі з перевернутою передньою вилкою та регульованими подвійними амортизаторами в задній частині. І якщо ціна цієї моделі схожа на її поточний модельний ряд, вона має бути значно дешевшою за своїх конкурентів.

3 BMW R 1250 RS

Технічно цього року BMW вирішила відмовитися від EICMA. Але це не означає, що BMW збирається пропустити оголошення, про що свідчить своєчасний випуск BMW R 1250 RS 2023 року . Підрозділ BMW Motorrad давно відомий тим, що створює стабільні, потужні та комфортні мотоцикли для тих, хто хоче їздити цілий день. Однак ця інженерна філософія не завжди втілювалася у філософію візуального дизайну велосипедів BMW. Візьмемо початок 2000-х років і його мотоцикли K-серії та R-серії з масляною головкою : цибулинний кузов у ​​поєднанні з великими дзеркалами та ще більшим багажником створений для мотоцикла, який заперечує певну скромність.

Це все в минулому, і BMWперевтілив свої спортивні туристичні моделі серії R у 2023 R 1250 RS. 1254-кубовий плоский двомісний двигун видає 136 к.с. і 105 фунт-фут крутного моменту зі змінними фазами газорозподілу, що сприяє плавній, але різкій подачі потужності. Dynamic Traction Control, BMW Motorrad ABS Pro і Dynamic Brake Control тепер є стандартними для 2023 року, що робить цей мотоцикл набагато більшим, ніж шосейний круїзер. Для цього BMW оснастила мотоцикл перевернутою 45-мм передньою вилкою та задньою BMW Paralever, задньою пружиною/амортизатором із регулюванням попереднього навантаження та відскоку, а також амортизацією, що залежить від ходу.

Це технічний спосіб сказати, що велосипед чудово керує, з прямим керуванням і мінімальним зануренням під час гальмування. Ви не можете попросити більше, окрім зниження ціни. І BMW задоволенийзобов’язати, принаймні цього року, продавати модель 2023 року за тією ж ціною, що й модель 2022 року. Ви можете їздити на території з безліччю передових технологій і близько 240 миль запасу ходу за 15 695 доларів.

4 Suzuki V-Strom 800DE

Як ми вже говорили раніше, велосипеди для пригод пропонують одне з найбільших розваг, доступних на двох колесах. І лінійка Suzuki V-Strom є доступним входом до таких екстремальних розваг протягом десятиліть. Але не буде несправедливо сказати, що рецепт трохи набрид: 645-кубовий V-подібний двигун з кутом обертання 90˚ у поєднанні з алюмінієвою рамою з двома лонжеронами на 19-дюймових передніх і 17-дюймових ззаду безкамерних радіальних шинах.

Дух бренду Suzuki вже давно надає гонщикам доступні та продуктивні мотоцикли, навіть якщо їм дещо бракує зручностей та передового дизайну. Але бренди не стоять на місці, і Suzuki вирішила зробити серйозний крок у 2023 році. Увійдіть у Suzuki V-Strom 800DE, його перший сучасний двомісний паралельний пригодницький велосипед із поворотом на 270 градусів. Нова 776-сантиметрова силова установка має характеристики крутного моменту паралельного подвійного двигуна з більшим хрипом у верхній частині, згладженим ново розробленим поперечним балансиром двигуна.

Інші помітні зміни включають 21-дюймове переднє колесо з дротовими спицями та регульовану подовжену підвіску Showa спереду та ззаду. Ці оновлення є ключовими для справжнього використання бездоріжжям, так само як перемикається задня ABS і режим руху по гравію. Перемикання передач без зчеплення доступне вгору та вниз завдяки новій системі швидкого перемикання передач. Suzuki також приєднується до сучасного світу з 5-дюймовим кольоровим TFT LCD багатофункціональним приладом. Пуристи з полегшенням дізнаються про сліпучий жовтий Suzuki та знайомий силует V-Stromтакож досі присутні. Ціна ще не оголошена, але вона, ймовірно, становитиме близько 13 000 доларів США, розділених між більшим і меншим братами і сестрами.

5 Triumph Street Triple RS

Сімейство велосипедів Street Triple просто фантастичне. І Triumph покращує модель із кожним оновленням, а це означає, що очікуються високі очікування від майбутнього 2023 модельного року. Бренд із Хінклі впорався з цим викликом, випустивши абсолютно нову лінійку, яка має стати найпотужнішою. Побудований на основі трициліндрового двигуна об’ємом 765 куб.см, новий Street Triple R розвиватиме 118 к.с., тоді як Street Triple RS матиме 128 к.с., що є результатом налаштування гоночних двигунів Triumph Moto2 . Показники крутного моменту також зросли до 59 фунт-фут крутного моменту.

Що робить Street Tripleтаким шанованим є його поєднання жвавого шасі та п’янкої потужності. Компанія Triumph вирішила збільшити потужність, тож компанія, природно, також інтегрувала обладнання для керування. Ширше кермо та коротші передавальні числа є стандартними для всієї лінійки, тоді як моделі RS і спеціальне видання Moto2 отримали переглянуту геометрію, гальма Brembo Stylema та задній амортизатор Öhlins з резервуаром. Шини Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 також є стандартними для моделей вищого рівня. Що стосується електроніки, то вдосконалена ABS на поворотах і система контролю тяги забезпечують безпечнішу та швидшу їзду.

Загалом, базова модель Street Triple R має достатню продуктивність за невисоку ціну, яка коштує 9995 доларів США. Ціни на моделі RS починаються від 12 595 доларів, а версії Moto2 коштують 15 395 доларів. Ми б пішли з R і залишили дилерський центр на одному колесі.

6 Honda CL500 Scrambler

Скремблери зараз у моді, і це не дарма. Велосипеди Scrambler у стилі повернення є унікальними та пристосованими до міської їзди, яку сьогодні бачать багато мотоциклів. Це правда, сучасні моделі Scrambler можуть не підходити для справжньої гравійної дороги, але це нормально. Вибоїни, трамвайні колії та погані водії створюють достатньо перешкод у міській тундрі, що робить довгоходову підвіску та колеса зі спицями ще кращими. І виглядати круто теж не завадить.

Hondaбув одним із найвідоміших брендів, які виробляли Scrambler у 20-му столітті, і він вирішив повернути табличку з назвою Honda CL500 2023 року. Базований на Rebel 500, цей велосипед ще не анонсовано як північноамериканську модель, але подібність шасі та ринковий сегмент означає, що цей мотоцикл, швидше за все, прибуде в США. У Honda кажуть, що з CL500 «навмисно орієнтуються на молоду демографію, яка стежить за стилем», і цей план виходить за рамки стилю.

Молодші, новіші вершникизагалом не такі зручні з великими мотоциклами, і Honda вважає, що ця модель запропонує шлях до їзди на повнорозмірному мотоциклі, зберігаючи при цьому відчуття прохолоди. Завдяки паралельному двоциліндровому двигуну об’ємом 471 куб.см, потужністю 45 к.с. і крутним моментом 32 фунт-фут, у мотоцикла має бути достатньо потужності для повсякденних ситуацій, але недостатньо, щоб налякати новачків. Шестиступінчаста механічна коробка передач і 19-дюймові передні та 17-дюймові задні колеса доповнюють легкий у керуванні пакет вагою 423 фунти. Додатковий пакет Adventure додає щитки для рук, агресивні підніжки та переднє крило, яке також добре поєднується з піднятою підвіскою. Офіційної ціни ще немає, але ми підозрюємо, що вона становитиме близько 7500 доларів, що на одну сходинку вище, ніж у круїзерного аналога.

7 Ducati MotoE V21L

Гаразд, ми визнаємо, що ви, мабуть, не можете купити цю модель, якщо не знаєте хлопця. Але важко не включити в суміш революційний Ducati. Знайомтеся з Ducati MotoE V21L , першим омологованим електричним гоночним мотоциклом компанії, виготовленим для майбутнього чемпіонату світу з мотоциклів FIM MotoE.

Ми вже згадували про цей незграбний електричний Ducati раніше, але модель була вперше публічно представлена ​​на виставці EICMA 2022. Єдиний байк майбутньої гоночної серії, модель з акумулятором на 18 кВт-год має 150 к.с. і 103 фунт-фут крутного моменту. при спорядженій масі 496 фунтів. Вражаючі цифри для повністю електричного велосипеда. Зарядка відбувається через зарядний порт потужністю 20 кВт у хвості, а сама батарея становить половину всієї спорядженої ваги мотоцикла.

Тестування мотоцикла показало, що він може досягати 271 миль/год на таких трасах, як Муджелло. Це неймовірно швидко, і це лише уявлення про те , як виглядає наше майбутнє електричних перегонів . Знову ж таки, на цю модель немає цінника, але на неї завжди варто звернути увагу.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *