Сегмент ультрарозкішних мінівенів живий і здоровий, але в основному за межами Північної Америки.
Buick представляє розкішний мінівен Century для китайського ринку, який пропонується у чотирьох- та шестимісних версіях.
Мінівен може похвалитися 32-дюймовим екраном, вбудованим у віконну перегородку лімузина з електроприводом, серед інших розкішних функцій.
Бренд Buick має лояльних прихильників у Китаї та пропонує більш різноманітний модельний ряд у країні, ніж у США, після того, як він був відновлений у Китаї наприкінці 1990-х років.
У вас може виникнути певний образ, коли ви почуєте слова «Buick Century», але ми впевнені, що це виглядає не так. Але це справді Buick Century, хоч і призначений для Середнього Королівства, і це більше приватний літак для подорожей, ніж транспортний засіб для шкільної пробіжки.
Звичайно, мікроавтобуси Buick не є чимось новим. GM пропонував їх у Китаї майже два десятиліття тому, коли Buick GL8 був одним із лідерів у сегменті з моменту його появи в 1999 році як копія Chevy Venture.
Швидке перемотування вперед на 20 років, і мікроавтобуси Buick перетворилися на щось схоже на рухомий кінотеатр із відкидними масажними сидіннями, центральною консоллю з сенсорним екраном і поверхнями зі шкіри Nappa.
Кількість пасажирів не є головним пріоритетом, як ви, мабуть, уже помітили, оскільки чотиримісна версія пропонує найбільше місця для задніх пасажирів, у яких буде більше місця, ніж у салоні літака першого класу. Крім того, вони матимуть вид на небо у вигляді сотень крихітних світлодіодних ліхтарів, вбудованих у стелю, як у Rolls-Royce Phantom .
Інформаційно-розважальна система в літаку надходить через 16 динаміків лише для пасажирського салону, а також 32-дюймовий екран, що тягнеться між центральними стійками, утворюючи перегородку з електроприводом у стилі лімузина, яку можна опускати та піднімати. Як і під час трансатлантичного рейсу, прохолодні напої можна зберігати в бортовому холодильнику. Є навіть кнопка для розмови з водієм, ніби виклик бортпровідника.
Зручності такої розкішної яхти для доріг можуть змусити когось очікувати чогось потужного підкапотного механізму, але насправді Century покладається на 2,0-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом, об’єднаний у 48-вольтову систему м’якого гібрида з дев’ятиступінчастою коробкою передач. автоматичний.
Але знову ж таки, він не збирається встановлювати жодних рекордів швидкості в перевантажених містах Китаю, оскільки він перевозить пасажирів до офісу.
Ця розкіш коштує недешево, ціни починаються від трохи більше 74 000 доларів. Це нішевий сегмент, який існує в основному в Азії та певною мірою в Європі, але, звичайно, не в Північній Америці, де за останні два десятиліття мінівени значно поступилися добре обладнаним позашляховикам .
Але крім самого сегменту, бренд Buick у Китаї має широкий модельний ряд, який зараз затьмарює його присутність у США , де бренд продає лише три кросовери. Buick не має про що хвилюватися в Китаї, коли мова йде про продажі, але те саме, можливо, більше не вірно на внутрішньому ринку .