Мине деякий час, перш ніж у США з’явиться EV-седан від Honda або Acura, як-от концепт e:N2 — якщо взагалі з’явиться.
Honda показує концепт e:N2 у Шанхаї, який планується виробляти в Китаї, після попереднього перегляду трьох концептів EV, включаючи чотиридверний e:N GT у жовтні 2021 року.
Концепція e:N2 базується на платформі e:N Architecture F, яку Honda розробила для Китаю.
Автовиробник має намір розпочати виробництво електромобілів на основі власної платформи в США у 2026 році після дебюту Honda Prologue на базі Ultium.
До випуску електричної Honda Accord залишиться щонайменше півдесяти років, але автовиробник уже дає натяки на те, як може виглядати його електричний седан з акумулятором. Honda представила концепт e:N2 на П’ятій китайській міжнародній імпортній виставці в Шанхаї, Китай, цього тижня, даючи світові попередній перегляд седана, який буде вироблятися для внутрішнього ринку країни.
Концепція гострих країв базується на платформі e:N Architecture F, створеній для серії e:N, яку Honda має намір виробляти в Китаї для цього ринку.
Концепт також має стиль, який багато хто одразу порівняє з Cybertruck, хоча й без незграбної теплиці у формі піраміди. Опуклий ніс поступається місцем широким переднім стійкам і плоскому даху, тоді як C-стійки мають незграбний вигляд.
Загалом дизайн дуже близький до концепту e:N GT , який цей автовиробник представив ще в жовтні 2021 року разом із двома іншими.
«Концепція e:N2 представляє цінність нашої серії e:N, яка «переосмислить задоволення, яке електромобілі можуть запропонувати клієнтам» завдяки унікальному насолоді від водіння, цінності простору мобільності та дизайну», — сказав Тосіхіро Мібе, директор, президент і представник виконавчого директора Honda Motor Co., Ltd.
У порівнянні з концептом e:N GT, e:N2 робить деякі помітні поступки реаліям виробництва, включаючи набагато менші колеса, злегка розширені колісні арки та більшу загальну висоту. Це не зовсім готовий приклад, але він близький.
Найраніше ми побачимо ці електромобілі, вироблені в Огайо, у 2026 році — це немалий проміжок часу.
Honda не поділилася зображеннями інтер’єру концепту, але автовиробник обіцяє лаконічний кокпіт у цифровому варіанті, а також «ефективну презентацію освітлення та запахів».
На цьому етапі варто зазначити, що плани Honda щодо електромобілів у Китаї набагато ширші, ніж щодо електромобілів, які пропонуватимуться в США. У 2024 році Honda і Acura запропонують позашляховик на базі платформи Ultium від GM , але мине деякий час, перш ніж до лінійки приєднаються інші електричні моделі. У жовтні автовиробник оголосив, що переобладнає кілька заводів в Огайо для виробництва електромобілів на платформі e:Architecture, яка з’явиться лише після 2025 року. Honda також створить спільне підприємство з LG Energy Solution (LGES) для виробництва акумуляторів для той самий стан.
Це означає, що ми побачимо ці електромобілі, вироблені в Огайо, у 2026 році, що є незначним проміжком часу для індустрії електромобілів, протягом якого конкуренти скористаються недоліками в модельному ряді.
Це означає, що ми побачимо ці електромобілі, вироблені в Огайо, у 2026 році, що є незначним проміжком часу для індустрії електромобілів, протягом якого конкуренти скористаються недоліками в модельному ряді.
Спільні підприємства Honda з китайськими Dongfeng і GAC , з іншого боку, почали виробництво цього року, також базуючись на тій же платформі e:N Architecture F.
«У Китаї Honda продовжить постачати широкий асортимент електрифікованих мобільних продуктів, унікальних лише для Honda, і переживе наше переродження в бренд електричної мобільності», — додав Мібе.