«Ми номер два!» у відділі продажу електромобілів Say Ford і Hyundai/Kia

Обидва автовиробники кажуть правду, але погоня за Tesla ось-ось стане справжнім змаганням.

Як Ford і Hyundai Group можуть мати рацію без абсолютної рівності? Ми використали дані Wards Intelligence, щоб упорядкувати їх.

Ford каже, що його повністю електричний F-150 Lightning і фургон e-Transit є бестселерами у своїх сегментах. Тим часом бренди Hyundai та Kia мають популярні електромобілі на ринку, на додаток до нещодавно випущеного Genesis G80 EV.

GM у полюванні також, разом з Volkswagen та Nissan. Тим часом Honda, Stellantis (Chrysler, Dodge, Jeep і Ram) і Toyota планують випустити електромобілі, всі вони мають намір з’їсти зростаючу частку ринку Tesla.
Ford Motor Company і Hyundai Group продають друге місце за кількістю електромобілів у Сполучених Штатах. Hyundai зробив таку заяву минулого місяця під час відкриття заводу електромобілів у Джорджії , а наступного дня Ford сказав те саме наступного дня під час телефонного дзвінка фінансовим аналітикам за третій квартал.

Як це можливо без абсолютної краватки? Який автовиробник говорить це прямо? Ми звернулися до Wards Intelligence, щоб дізнатися.

Протягом перших дев’яти місяців року Hyundai Group лідирує з продажів електромобілів у Ford Motor Company, а потім у General Motors. Уордс повідомляє про ці підрахунки продажів у США:

Tesla Motors * 333 900
Hyundai/ Kia 47 094
Форд Мотор 41 236
General Motors 22 976
Але Ford, у якого ще немає моделей електромобілів від свого підрозділу Lincoln, досяг успіхів. Він був на другому місці в третьому кварталі — продажі з 1 червня по 30 вересня, цифри Wards показують:

Tesla Motors* 112 500
Форд Мотор 18 275
GM 15,156
Hyundai/Kia 12 577
(*Tesla не виділяє цифри для жодного регіону зі своїх глобальних продажів, тому цифри Wards Intelligence є приблизними.)

Якщо Ford продовжить такий темп, він може наздогнати Hyundai Group на другому місці за продажами електромобілів за весь 2022 календарний рік. Відповідно до прес-релізу Ford про продажі автомобілів у США за вересень і поточний рік, поставки електромобілів у вересні зросли втричі порівняно з вереснем 2021 року. З початку року було продано 28 089 Mustang Mach-E — порівняно з 18 855 за перші дев’ять місяців 2021 — і значно випереджає 22 012 Chevrolet Bolt EV/EUV за цей рік.

Ford каже, що електромобільні версії F-150, Lightning, і фургона Transit, e-Transit, є бестселерами в своїх сегментах. Продажі Lightning і e-Transit є новинкою цього року, і в цьому полягає історія: гонка за друге місце після Tesla, ймовірно, триватиме між цими та іншими автовиробниками протягом багатьох років, оскільки вони намагаються додавати абсолютно нові моделі та створювати екологічні автомобілі. портфоліо.

Hyundai нещодавно випустила Genesis G80 EV, а красень Ioniq 6 надійде в продаж у 2023 році.

GM також не стоїть на місці: електромобілі GMC Hummer і Cadillac Lyriq нещодавно з’явилися на виставкових залах, оскільки виробництво зростає (принаймні для Lyriq). Наступного року GM додасть Chevrolet Equinox EV з базовою ціною близько 30 000 доларів США, а також Blazer EV і пікап Silverado EV, щоб протистояти Ford F-150 Lightning.

Минулого місяця генеральний директор Мері Барра оголосила , що GM збільшить виробництво Chevy Bolt на 59% з очікуваних 44 000 за весь цей рік до 70 000 одиниць на календарний 2023 рік. Застосуйте це збільшення на 59% до цифр за 2022 рік і даних автовиробника. Лише продажі EV Bolt з початку року збільшили б GM до 6000 одиниць від третього місця Ford за перші дев’ять місяців.

Під час окремої розмови з аналітиками Уолл-стріт про фінансові прибутки за третій квартал генеральний директор Ford Джим Фарлі сказав, що його компанія планує продати 600 000 електромобілів по всьому світу до кінця 2023 року, а Барра повідомила інвестиційним аналітикам у своїй розмові, що через дефіцит пропозиції через пандемію , ціль GM щодо 400 000 електромобілів тільки в Північній Америці перевищить початкову мету 31 грудня 2023 року до першої половини 2024 року.

Volkswagen доповнить свою нову повністю електричну лінійку ID ретро-електричним мікроавтобусом, а Nissan збирається покращити свою електричну гру кросовером Ariya, який замінить культовий Leaf. Тим часом Honda , Stellantis (Chrysler , Dodge , Jeep і Ram ) і навіть Toyota працюють над швидким вдосконаленням своїх ігор у вигляді повністю електричних моделей.

Хто з них згодом поборе Tesla за перше місце в продажах електромобілів у США? Не враховуйте поки що руйнівника-підбурювача електромобілів і вантажівок: коли (якщо?) він нарешті почне доставляти Cybertruck, Tesla буде набагато важче зловити.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *