Ось що обіцяють оновлені Audi Q8 e-tron і Sportback

Тримоторний SQ8 e-tron і Sportback вироблятимуть 496 к.с. і 717 фунт-фут крутного моменту, але інші переваги будуть не менш важливими.

Audi e-tron і його купе-двійник Sportback отримують оновлення в середині циклу, нові назви: Audi Q8 e-tron і Q8 Sportback e-tron.

Інгольштадтський автовиробник збільшив корисну ємність акумулятора та аеродинамічну ефективність двох типів кузовів, обіцяючи збільшення запасу ходу.

Audi Q8 e-tron, SQ8 e-tron та їх варіанти Sportback надійдуть у США наприкінці квітня 2023 року, а ціни та офіційні дані EPA будуть оголошені ближче до виходу на ринок.

Audi e-tron існує достатньо довго, щоб стати звичайним явищем на дорогах США, завдяки чому Audi увійшла в епоху електромобілів у 2018 році, прибувши за роки до інших конкурентів з Німеччини. З моменту запуску Audi продала в усьому світі близько 150 000 екземплярів e-tron, до яких незабаром приєдналися інші моделі, тепер загальна кількість становить вісім.

Розкішний позашляховик і його брат Sportback тепер отримують оновлення середнього терміну експлуатації, щоб зберегти їх свіжими ще кілька років, і першою великою зміною стала назва самої моделі.

Audi e-tron тепер буде відомий як Q8 e-tron — таку назву він мав отримати з самого початку — і те ж саме стосується його варіанту Sportback, причому моделі з присмаком продуктивності стануть SQ8 e-tron і SQ8 Sportback e. -трон також.

Що нового в цьому великому оновленні?

Ingolstadt надав модельному ряду нові передню та задню панелі, включаючи рельєфну металеву решітку радіатора, яка замінює горизонтальні та вертикальні лінії на овальний візерунок ящика, тоді як зміни ззаду є дещо більш тонкими, з оновленим заднім дифузором, що надає задній панелі вигляду. більш інтегрований зовнішній вигляд.

Більше того, вносячи невеликі зміни у зовнішній вигляд моделі, інженерам Audi вдалося покращити аеродинамічний коефіцієнт обох варіантів: Q8 e-tron збільшився з 0,28 до 0,27 Cd, а його брат Sportback покращився з 0,26 до 0,24. Автовиробник віддає перевагу більшим колісним спойлерам, встановленим на днищі, а також новій системі самоущільнення на додаток до електричних жалюзі самої активної решітки.

Що стосується трансмісії, Audi вдалося вичавити більше ємності з двох варіантів акумуляторів, які включають батарею 89 кВт-год (нетто) і 95 кВт-год (брутто), запропоновану в Q8 50 e-tron, а також 106 -кВт-год (нетто) 114-кВт-год (брутто) акумулятор, який живить потужніші моделі Q8 55 e-tron і SQ8 e-tron.

«Завдяки коригуванню системи керування батареєю ємність батареї, яку можуть використовувати клієнти, також зросла», — зазначає автовиробник. «На зарядній станції високої потужності Audi Q8 50 e-tron досягає максимальної потужності зарядки 150 кВт. З Q8 55 e-tron і SQ8 e-tron максимальна продуктивність заряджання зростає до 170 кВт».

Audi зазначає, що за ідеальних умов заряджання більшу батарею можна розрядити з 10% до 80% за 31 хвилину. З додатковим домашнім настінним блоком потужністю 22 кВт час заряджання меншого акумулятора становить близько чотирьох годин 45 хвилин.

Audi вдосконалила асинхронний двигун на задній осі, додавши йому 14 котушок замість 12, при цьому двигун тепер створює сильніше магнітне поле для більшого крутного моменту. Передавальне число системи рульового управління також було налаштовано для швидшої реакції.

«Ефект прямого передавального числа рульового керування підтримується більш жорсткими підшипниками підвіски на передній осі. Таким чином, рульове керування передається на колеса більш безпосередньо, а також покращується зворотний зв’язок від реакції рульового керування», – зазначає автовиробник.

Що стосується інтер’єру, Audi Q8 e-tron буде сертифікований як чистий викид вуглецю для споживачів із США та Європи завдяки використанню перероблених матеріалів для килимового покриття, амортизації та ізоляції. В автомобілях S-line сидіння оббиті синтетичною шкірою, а також матеріалом Dinamica з мікрофібри.

«Dinamica складається з до 45% поліефірних волокон, які виготовляються з перероблених ПЕТ-пляшок, використаного текстилю та залишків волокон», — сказав автовиробник. «На відміну від попередньої якості мікроволокна, виробництво Dinamica також не містить розчинників — ще один внесок у захист навколишнього середовища».

Що стосується зручності водія, Audi представляє дистанційну систему допомоги при паркуванні plus, яка буде доступна з 2023 року, дозволяючи автомобілю автоматично маневрувати у найтісніших місцях паркування. Власники зможуть контролювати всю процедуру за допомогою програми myAudi на своїх смартфонах. Коли Q8 e-tron досягне свого кінцевого положення на місці паркування, він замикає двері, вмикає стоянкове гальмо та вимикається. Вихід із паркувального місця також обробляється через додаток myAudi.

Завдяки цьому оновленню в середині циклу ще однією важливою зміною для покупців із США стане розширений асортимент для обох варіантів.

Повністю заряджений позашляховик Q8 e-tron проїде 582 км (362 милі) за циклом WLTP, коли приземлиться тут у другому кварталі 2023 року, тоді як версія Sportback знову запропонує до 600 км (373 милі). у циклі WLTP. Мине кілька місяців, перш ніж ми дізнаємося офіційні цифри EPA, які зазвичай за кілька тижнів до виходу на ринок.

Що стосується вихідної потужності, то це дещо складніше, оскільки існує два варіанти кузова з трьома версіями кожен.

Стандартний двомоторний Q8 50 e-tron і його побратим Audi Q8 50 Sportback e-tron генерують 335 к.с. у режимі наддуву та 489 фунт-фут крутного моменту, пропонуючи запас ходу 491 км (305 миль) на позашляховику та 505 км. (313 миль) у варіанті Sportback завдяки кращій аеродинаміці.

Двомоторний Audi Q8 55 e-tron і його брат Audi Q8 55 Sportback e-tron, з іншого боку, видають 402 к.с. у режимі наддуву разом із 489 фунт-фут крутного моменту. Однак із більшими батареями їх запас ходу становить 361 милю для SUV і 373 милі для Sportback (у циклі WLTP).

Позашляховик SQ8 e-tron і його побратим Sportback використовують тримоторну схему, що виробляє 496 к.с. і 717 фунт-фут крутного моменту. Це дає позашляховику SQ8 e-tron запас ходу 306 миль, тоді як його близнюк Sportback буде пробігати 318 миль.

Європа отримає переглянуту лінійку Q8 e-tron першою — у наступному лютому — із початковою ціною 74 400 євро, або приблизно 75 100 доларів. США отримають Q8 e-tron наприкінці квітня. Тим часом замовлення на модель почнуться в середині листопада.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *