Історія ралі демонструється з новим позашляховим 911 Штутгарта, який можна їздити щодня.
Porsche увійшла в історію спортивних автомобілів, випустивши свій перший загальнодоступний ралійний автомобіль, 911 Dakar вартістю 223 450 доларів США.
Після тривалих випробувань компанія Porsche зупинилася на 3,0-літровому шестициліндровому опозитному двигуні з подвійним турбонаддувом потужністю 473 к.с. і 420 фунт-фут крутного моменту та 8-ступінчастою PDK.
Справжня ралійна форма, 80-міліметрова підвіска піднімає автомобіль разом із додатковим багажником на даху та специфічними для моделі шинами Pirelli Scorpion для бездоріжжя.
Плоский шестициліндровий двигун із турбонаддувом, встановлений ззаду, і кузов для бездоріжжя — це конфігурація мрії любителів ралі — і конфігурація, яку ви можете придбати нову за лічені місяці. Вперше в історії компанії Porsche запропонує 911 для ралі. Відомий як Porsche 911 Dakar , обмежений тираж у 2500 одиниць буде випущено для 2023 модельного року, і після цього, повідомляє Porsche. Встановлений для того, щоб прибути до американських дилерів наступної весни, потенційні покупці можуть очікувати крутий MSRP у $223,450.
Використовуючи опозитний двигун від 911 Carrera GTS 992-го покоління , 3,0-літровий шестициліндровий твін-турбо видає 473 к.с. і 420 фунт-фут крутного моменту, розганяючись від 0 до 60 миль/год за 3,2 секунди. Завдяки 8-ступінчастій коробці передач PDK максимальна швидкість автомобіля обмежена 150 милями на годину не трансмісією чи потужністю, а позашляховою гумою Pirelli Scorpion. Porsche розумно використав деталі багатьох своїх уже популярних моделей, наприклад систему охолодження від 911 Turbo S і полегшену гальмівну систему від Carrera S.
Динаміка шасі панує в ралійних автомобілях, і 911 Dakar нічим не відрізняється. Для оптимальної можливості стрибка Dakar встановлено на 50 мм вище, ніж стандартна Carrera , з додатковим підйомом на 30 мм, можливим за допомогою стандартної системи підйому. Це можливо завдяки подовженим амортизаторам, довшим ланкам підвіски та гідравлічним пружинним сидінням, які піднімаються або опускаються залежно від налаштування. Porsche зазначає, що автомобіль може розганятися до 105 миль/год у піднятому стані, хоча автомобіль автоматично повернеться до нормальної висоти їзди, коли вона перевищує цю швидкість.
Рульове керування задньою віссю, кріплення двигуна від GT3 і система Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), що зменшує крен кузова, додають цієї стабільності. У Dakar також доступні два нових режими водіння, які називаються Rallye та Off-Road. Режим Rallye зі зміщенням заднього ходу налаштований на гравій та інші дрібні сипучі поверхні, тоді як режим Off-Road розроблений для еквівалента 911 повзання по скелі, автоматичного підвищення клиренсу та оптимізації системи контролю зчеплення для особливо нерівної місцевості. Porsche також розробив Rallye Launch Control для цієї моделі з м’якими налаштуваннями тяги. Уся ця технологія можлива завдяки системі повного приводу, яка була запозичена з Carrera 4s , а потім налаштована на смак таких водіїв-випробувачів, як Ромен Дюма.
Функціональність важлива в автомобілі, яким, за словами Porsche, можна їздити щодня. Для цього доступний додатковий кошик на даху, місткість якого становить 92 фунти спорядження, а також тент на даху, який продається Porsche . Часи зберігання багажу в багажнику минули. Всередині автомобіля є стандартний набір ковшоподібних сидінь спереду і без сидінь ззаду. Porsche використовує легке скло в моделі, завдяки чому загальна споряджена вага становить 3352 фунти. Капот із вуглецевого волокна також запозичений у GT3, і для цього було встановлено захист днища з вуглецевого кевлару.
Ті, хто шукає справжній автомобіль спадщини, можуть вибрати обмежену серію Rallye Design Package, хоча ціни ще невідомі. Двоколірне фарбування, що складається з білого та синього металіка Gentian Blue, відзначає переможний Porsche 953 1984 року з білими колісними дисками. Він може звучати не так хрипко, як 953, і не стріляти полум’ям, але візуально виглядає правильно.
З точки зору ринку, це буде третій найдорожчий 911 , відразу після 911 GT3 RS і на десятки тисяч менше, ніж 911 Sport Classic. Будучи 911 із силовою установкою Carrera GTS, він конкурує з такими автомобілями, як Aston Martin Vantage, але унікальні специфікації для бездоріжжя залишають його безперечним сегментом. Через ціну та низький обсяг ці моделі, ймовірно, потраплять до колекціонерів Porsche та відомих водіїв.