BMW каже, що такий підхід є кращим способом заробити кредит на електромобілі

Керівник відділу закупівель автовиробника розповідає про дефіцит запчастин і плани передплати на підігрів сидінь, а також описує спосіб отримання федеральних податкових кредитів.

Суперечка щодо федеральних кредитів на електромобілі демонструє, наскільки чутливими до витрат є автовиробники в ці перші дні, коли електромобілі з акумуляторними батареями продаються в невеликих обсягах, як правило, у збиток.
Joachim Post контролює мережу з 5000 постачальників Tier 1 та ще 75 000 на нижчих рівнях, які постачають 30 мільйонів деталей на день до понад 30 заводів BMW, що займаються транспортними засобами та трансмісіями.

Оскільки дефіцит запчастин зберігається, Post каже, що перероблена сировина стала надзвичайно важливою. «Ми використовуємо брухт», і це включає перероблені акумуляторні матеріали від побутової електроніки.
Європейські офіційні особи одностайні у своїй огиді до закону президента Байдена про скорочення інфляції, стверджуючи, що він ставить іноземні компанії, такі як європейські автовиробники, у відчутно невигідне становище порівняно з американськими колегами.

Йоахім Пост, член правління BMW , відповідальний за закупівлі та мережу постачальників, поділяє стурбованість тим, що повністю електричні BMW, виготовлені в Німеччині, такі як седан i4 і кросовер iX, більше не мають права на значущі федеральні податкові кредити $7500 для покупців у США. Але він також танцює навколо цієї теми, спілкуючись нещодавно з журналістами.

«Усі уряди світу думають про такі речі», — каже Пост, 50-річний інженер, який працює в BMW з 2002 року, коли його запитують про суперечливе законодавство США, яке наголошує на технологіях чистої енергії, включно з важливими мінералами для акумуляторів. — зроблено в Америці. Він набув чинності, коли президент підписав закон у серпні.

Пост каже, що топ-менеджмент BMW Group тижнями активно брав участь у європейських дискусіях щодо Закону про зниження інфляції, і він очікує, що ці переговори активізуються до кінця року.

«Я вважаю, що конкуренція важлива», — відповідає Пост, коли його запитують, чи вважає він, що вітчизняні американські автовиробники раптом отримають перевагу, оскільки виробництво автомобілів і закупівлю запчастин зосереджено в Північній Америці , що захищає федеральні стимули для таких покупок. Він спілкувався з журналістами під час нещодавнього запуску BMW абсолютно нового седана 7-Series у Південній Каліфорнії.

BMW, а також Hyundai, її керівництво та урядовці в Південній Кореї відкрито звинуватили адміністрацію Байдена в тому, що вона, здавалося б, перешкоджає продажу електромобілів після того, як президент роками говорив про електромобілі в боротьбі зі зміною клімату.

Поки ця проблема не буде вирішена, Пост каже, що найрозумніша стратегія, якої може слідувати BMW, — це та, якою автовиробник володів протягом десятиліть: місцеве для місцевого, створення транспортних засобів, а також акумуляторів, нещодавно у випадку електромобілів, на ринках, де вони будуть представлені. продано.

Нещодавно компанія BMW оголосила про інвестиції в розмірі 1 мільярда доларів США у виробництво електромобілів наступного покоління на своєму заводі в Спартанбурзі , штат Південна Кароліна, а також 700 мільйонів доларів США для сусіднього заводу з виробництва високовольтних акумуляторних елементів . До речі, ці плани передували підписанню IRA.

Повністю електричний Mini Cooper SE є частиною плагіна BMW.

Коли ці електромобілі Neue Klasse запустять у Спартанбурзі у 2025 році, повідомляє Post, BMW може бути близьким до переломного моменту, коли продажі електромобілів випередять моделі з двигуном внутрішнього згоряння.

Інвестиції в Spartanburg представляють собою рішення «місцеве для місцевого» , яке дозволить автомобілям BMW (як і автовиробникам) отримати важливі федеральні податкові кредити, але для завершення будівництва знадобиться принаймні кілька років, перш ніж ці нові продукти з’являться на ринку.

Це демонструє, наскільки чутливими до витрат є автовиробники в ці перші дні, коли електромобілі з акумуляторними батареями продаються в невеликих обсягах, як правило, у збиток. (Клацніть тут, щоб побачити лист BMW до дилерів США щодо Закону про зниження інфляції.) Hyundai перебуває в одному човні зі своїм новим заводом електромобілів, який будується поблизу Савани, штат Джорджія.

Крім політики, Пост вважає за краще дивитися в майбутнє, оскільки BMW Group планує виготовити принаймні шість повністю електричних моделей у США до 2030 року, і його робота полягає в тому, щоб налагодити ланцюжок постачання компонентів. Він уже керує мережею з 5000 постачальників першого рівня та ще 75 000 нижчих рівнів, які постачають близько 30 мільйонів деталей на день до понад 30 заводів BMW по всьому світу.

Він той хлопець, який щоденно вирішує проблеми з постачанням і повинен винайти розумні способи отримати достатньо напівпровідників і сировини для виробництва автомобілів, навіть під час пандемії.

BMW XM PHEV з’явиться наступного року.

Можна подумати, що Пост лежить без сну, хвилюючись про блокування Суецького каналу чи брак джгутів з України, але він каже, що спить добре. «Якщо ви не можете цього зробити, ви ніколи не повинні (приймати) відповідальність як член правління за закупівлі».

Пост каже, що багато хто з давніх постачальників традиційних компонентів трансмісії BMW переходять до виробництва електродвигунів, систем охолодження, проводки та інших матеріалів, необхідних для електромобілів.

«Трансформація можлива», — говорить він про існуючих постачальників, але він також знає, що це відбудеться не відразу, а це означає, що подвійний ланцюг постачання буде необхідним деякий час, оскільки автовиробники виробляють як електромобілі, так і автомобілі з внутрішнім згорянням.

Пост повідомляє, що BMW досліджує потенційні місця в Аргентині та Чилі, де можна видобувати літій.

«Ми кажемо, що для цього потрібен час», — каже Пост. «Довгий час усі силові агрегати дуже важливі. Ми також інвестуємо у водень», особливо на ринках, які повністю віддані цілям скорочення викидів вуглекислого газу. Він сказав, що невеликий парк кросоверів iX5 з паливними елементами буде розгорнуто цього року для демонстраційних цілей.

Пост наголошує на важливості довгострокових угод, особливо для захисту від дефіциту запчастин і нестабільних коливань цін на сировину.

«Ситуація з сировиною, яку ми очікуємо, залишається складною, особливо з літієм і нікелем», — говорить він. «Якщо ви подивитеся на прогноз до 2030 року, ось чому ми намагаємося (зробити) ланцюг поставок більш вертикальним, щоб отримати прямий доступ до матеріалу». Пост посилається на кобальт як на елемент, який BMW купує безпосередньо від імені своїх постачальників акумуляторів.

Створення нових шахт коштує дорого і потребує багато часу для схвалення регулюючих органів, і він каже, що BMW зараз досліджує потенційні місця в Аргентині та Чилі, де можна «стабільно видобувати» літій.

Йоахім посада начальника відділу закупівель BMW
BMW’s Post спілкується з журналістами в Каліфорнії.
ТОМ МЕРФІ
Щоб забезпечити достатні запаси акумуляторних елементів , повідомляє Post, BMW Group збільшила обсяг закупівлі своєї платформи акумуляторів останнього покоління з 12 до понад 20 мільярдів євро. «Наші партнери будують п’ять нових гігафабрик, щоб задовольнити наш попит», — розповідає він інвесторам у нещодавньому відео.

Оскільки дефіцит запчастин зберігається, Post каже, що перероблена сировина стала вирішальною для ланцюга постачання. «Ми використовуємо брухт», і це включає перероблені акумуляторні матеріали від побутової електроніки.

«Це дуже цінний перероблений матеріал, — каже він. «Ви можете значно зменшити викиди CO2, якщо використовувати перероблений матеріал з батарей для створення нових батарей. Наша мета в майбутньому — повторно використовувати 90% батареї шляхом переробки». Враховуючи, що великі автомобільні батареї в нових електромобілях не будуть перероблятися протягом приблизно десяти років, «утилізація побутової електроніки відіграє величезну роль» у короткостроковій перспективі, каже Пост.

Mini Countryman наступного покоління, який, як очікується, з’явиться наступного року, стане першим із багатьох майбутніх автомобілів BMW і Mini, колеса якого на 80% виготовлені з переробленого алюмінію, що підтримує «круговість», яка, на думку Поста, є життєво важливою для майбутнього ланцюжка поставок. . «Ми вважаємо, що перероблений матеріал стає більш важливим для майбутнього» не лише через зменшення викидів, але й з точки зору витрат, каже Пост.

Тим часом BMW нещодавно зіткнувся з бурею в соціальних мережах, коли клієнт із Південної Кореї поскаржився на необхідність платити абонентську плату , щоб активувати підігрів сидінь на своєму BMW. У США це не проблема, оскільки тут ця функція є стандартною.

Пост називає ці «гнучкі варіанти» апаратним забезпеченням, яке можна встановити в усі транспортні засоби, що має сенс з точки зору ефективності виробництва, а потім активувати за окрему плату за допомогою дистанційно завантаженого програмного забезпечення. «Деяким клієнтам це подобається, деяким не подобається, але ми встановлюємо його в кожен автомобіль, тому що це дешевше», — каже Пост.

Враховуючи велику кількість абонентської плати, яка вже пропонується для супутникового радіо, послуг потокового відео та телематики, цілком можливо, що ми побачимо більше прикладів цієї моделі від багатьох автовиробників.

До речі, 13% автомобілів, проданих у всьому світі BMW Group у 2021 році, були електрифікованими транспортними засобами (включаючи гібриди), що перевищує 5,7% у 2018 році.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *