Бічні зіткнення неприємні для маленьких автомобілів, каже IIHS

Лише два невеликі автомобілі отримали хороші оцінки безпеки під час нового тестування, проведеного Інститутом страхування дорожньої безпеки.

Бічні аварії є особливо смертельними, і Інститут страхування дорожньої безпеки хоче це змінити.
Провівши оновлений бічний краш-тест різних типів кузовів, IIHS повідомляє, що багатьом невеликим седанам і хетчбекам було важко отримати хороший рейтинг.

Седан і хетчбек Mazda3 отримали хороші оцінки, тоді як Civic від Honda, Sentra від Nissan і Corolla від Toyota отримали прийнятні оцінки, а Forte від Kia (на фото вище) і Impreza від Subaru отримали погані оцінки.
Технології безпеки в автомобільній промисловості значно прогресували в 21-му столітті, коли передові системи допомоги водієві стали стандартним обладнанням. Додавання цих рівнів резервування водія має на меті повністю уникнути аварій, але засоби допомоги водієві мають свої межі, і частота дорожньо-транспортних пригод стрімко зросла за останні роки. Коли відбувається зіткнення, сама конструкція транспортного засобу може бути різницею між серйозною травмою чи розходженням із кількома подряпинами.

Страховий інститут безпеки дорожнього руху представив новий краш-тест для своєї системи оцінювання безпеки. Майже чверть смертельних випадків пасажирів і пасажирів легковиків пов’язана з сильними бічними зіткненнями, і IIHS нещодавно оновив цей тест, щоб відобразити реальність, з бар’єром вагою 4200 фунтів , що вдаряє в бік тестових автомобілів на швидкості 37 миль/год. Результати щодо малих автомобілів викликають занепокоєння.

З 11 протестованих моделей лише хетчбек і седан Mazda 3 отримали найвищу оцінку «добре» з прийнятним рівнем пошкодження каркаса безпеки та мінімальним рівнем пошкодження тулуба та тазу водія. Honda Civic , Nissan Sentra та Toyota Corolla отримали прийнятні оцінки, що є кращим результатом у термінах IIHS, і показали слабкість у захисті тазу водія. Варто зазначити, що всі ці моделі отримали прийнятну оцінку в категорії конструкції та каркаса безпеки — різкий контраст із хорошими оцінками багатьох кросоверів середнього розміру.

Чотири з 11 перевірених моделей отримали погані загальні оцінки через неадекватну конструкцію каркаса безпеки та значний ризик травмування водіїв. Kia Forte показав найгірші результати з граничним рейтингом каркаса безпеки та поганим захистом тулуба та тазу водія, тоді як сімейство Subaru Impreza та XV Crosstrek продемонструвало низьку безпеку конструкції за всіма напрямками.

Чотири з 11 протестованих моделей отримали погані загальні оцінки через невідповідну конструкцію каркаса безпеки.

Зокрема, краш-тест Forte спричинив удар головою підвіконня через подушку безпеки, що збільшило ризик травми голови. Краш-тест Subaru також вказав на удар підвіконня головою та проникнення в салон B-стійки.

Загалом невеликі седани та хетчбеки показали погані показники порівняно зі своїми середньорозмірними кросоверами, але мали такі ж показники, як маленькі кросовери та середньорозмірні седани .

IIHS каже, що більша висота їзди призводить до кращих характеристик у новій оцінці, завдяки тому, що удар зосереджений ближче до підлоги, а не до дверей. Але це не означає, що ці маленькі седани та хетчбеки за своєю суттю небезпечні.

«Приємно бачити стільки маленьких автомобілів із прохідними оцінками в цьому новому бічному тесті», — сказала старший інженер-дослідник IIHS Беккі Мюллер , яка очолила розробку нової оцінки. «Менші та нижчі транспортні засоби перебувають у невигідному становищі, коли стикаються з новим тестовим бар’єром, який є більш реалістичним зображенням передньої частини типового сучасного позашляховика, ніж наш старий бар’єр».

Незважаючи на це, очевидно, що ряд виробників придумали, як забезпечити достатню структурну жорсткість і захист від зіткнень з меншими витратами матеріалів. Крім того, усі ці моделі отримали хорошу оцінку в поточному тесті на бічний удар.

Цей оновлений тест не є офіційним критерієм тестування для одиниць 2022 модельного року, але інститут каже, що наступного року він стане стандартною практикою. Оскільки IIHS продовжує оновлювати стандарти безпеки , виробники будуть відчувати тиск, щоб відповідати цим критеріям, враховуючи, що рейтинги IIHS є важливим показником для покупців автомобілів, які піклуються про безпеку .

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *