Чи є місце для ще одного стартапу з шестизначною цифрою EV SUV?

Здається, Aehra відповідає на питання про те, як би виглядав Lamborghini Gallardo як кросовер для шкільних забігів.

Стартап електромобілів Aehra представляє модель електричного позашляховика, виробництво якої планується розпочати в 2025 році.

Позашляховик обіцяє запас ходу близько 500 миль, двомоторну компоновку потужністю 804 к.с. і стартову ціну близько 140 000 доларів.

Позашляховик Aehra був розроблений Філіппо Періні, колишнім співробітником Lamborghini, і має несподівану кількість дизайнерських елементів Lamborghini.

Ми могли б подумати, що зараз на ринку достатньо повністю електричних седанів і позашляховиків з шестизначною цифрою, щоб задовольнити тих, хто бажає розлучитися з шестизначною статистикою, а Faraday Future все ще дивиться на цю швидкоплинну демографію . Але, схоже, є місце для ще одного суперника, який прагне об’єднати позашляховик і седан в один.

Скажи « buongiorno » позашляховику Aehra, про який вперше згадали влітку під час запуску стартапу як «глобального ультра-преміального бренду електричних автомобілів», який обіцяє седан і позашляховик до 2025 року. Компанія Aehra, що базується в Мілані, прагне поєднати елегантність італійського дизайну та американського обслуговування клієнтів із глобальною інженерією, за словами компанії.

«Ми створили Aehra з чітким баченням вирішення деяких фундаментальних недоліків сучасної глобальної автомобільної промисловості», — говорить Хазім Нада, співзасновник, голова та генеральний директор Aehra. «По-перше, створити справді бажані електромобілі, які з самого початку концептуалізувалися як електричні, без нависання успадкованих уявлень про систему згоряння, і базуючись на італійському дизайні, який нарешті оптимізує переваги, які надає дизайн електромобілів, як всередині, так і зовні».

Позашляховик із запланованої лінійки з двох моделей тепер був представлений у Мілані, демонструючи надзвичайно схожі на седан пропорції з довгою триметровою колісною базою, короткими звисами та просторим салоном. Концепцію написав Філіппо Періні, колишній співробітник Lamborghini, що насправді багато чого пояснює, оскільки в профіль він виглядає як Gallardo, який перетворили на цибулинний, але аеродинамічний кросовер, зберігаючи традиційні двері Lambo. Розмір Aehra досить великий, щоб дозволити чотирьом гравцям розміру NBA комфортно сидіти, зазначає компанія.

«З позашляховиком Aehra ми уникали консервативних обмежень, які обтяжували всіх інших виробників автомобілів у їхньому підході до розробки (електричних) транспортних засобів на сьогоднішній день. Натомість ми застосували дуже сміливий підхід», — сказав Періні, головний дизайнер стартапу. .

Компанія Aehra використовувала обчислювальну гідродинаміку, щоб сконструювати рухливий кузов позашляховика, зосереджуючись на аеродинамічній ефективності та використовуючи активні елементи спереду та ззаду.

Компанія ще не оприлюднила багато специфікацій трансмісії, окрім орієнтації на споряджену вагу нижче 4000 фунтів, що зробило б її однією з легших пропозицій, враховуючи її заплановану довжину 200 дюймів і висоту 64,5 дюймів (на дюйм вище, ніж Chevy). Bolt) і дальністю до цілі 800 км або 497 миль. Коли справа доходить до продуктивності, позашляховик має розвивати від 737 до 804 к.с., пропонуючи максимальну швидкість 264 милі/год.

Такий діапазон потребує батареї близько 110-кВт-год, якщо Lucid Air є будь-яким показником, перш ніж враховувати інші фактори, але Aehra намагатиметься досягти того самого найкращого місця з дещо іншими розмірами.

Aehra вже має на увазі ціну для позашляховика: $140 000 до $180 000, що не так далеко від дорожчих варіантів Lucid.

Але від сьогодні до 2025 року має відбутися досить багато, щоб втілити позашляховик Aehra в реальність, включаючи пошук або будівництво заводу, для початку. Відносно мало було сказано компанією про цей аспект запуску нового бренду EV.

Чи досягне Аехра успіху там, де багато інших зазнали невдачі за останнє десятиліття?

Хороша новина для стартапу полягає в тому, що електричний позашляховик з ціною від 100 000 до 200 000 доларів США, безумовно, став стандартним за останні п’ять років, тому компанія не отримає сильного негативу від своєї цільової аудиторії.

Наскільки він буде спортивним утилітом у класичному визначенні, з іншого боку, буде обговорюватися, але це, безумовно, корисно, що Jaguar I-Pace і дуже цибулинні Tesla Model X зробили багато ранньої роботи спотворювати та розмивати це визначення.

Але, мабуть, ніхто не буде першим вибором досліджувати деякі пожежні дороги на північному заході Тихого океану чи розташуватися поблизу гори Рейнер, тоді як Rivian R1S буде таким і є справжнім позашляховиком.

Тим, хто шукає щось більше схоже на седан від того ж автовиробника, пощастить, оскільки Aehra планує представити заплановану модель у лютому наступного року.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *