Чи справді двигуни V4 належать до круїзерних мотоциклів?

Найновіший Diavel від Ducati вказує на відродження крейсера V4.

Після анонсу нового Diavel V4 2023 року Ducati продовжує робити двигун V4 основною частиною своєї лінійки.
За ціною 26 695 доларів Diavel V4 такий же сучасний і спортивний, як круїзерний мотоцикл, але круїзери V4 не є новою концепцією.

Раніше Yamaha та Honda зробили хвилю в мотоциклетній промисловості своїми ракетоподібними моделями V4, а Ducati тепер продовжує цю лінію.

Двигун V4 – те, про що мріють любителі автомобілів. Маленький і легкий із потужною потужністю та божественним звуком — це формула, з якою важко сперечатися, і мотоциклам пощастило отримати популярні варіанти V4 сучасності. Від Ducati Panigale V4 до Aprilia RSV4 і Tuono V4, показник продуктивності для сучасних моделей V4 схожий на статус супербайка. Насправді Ducati постійно інтегрує свою нову технологію V4 у свою лінійку, від Streetfighter V4 до Multistrada V4 Rally. Але конструкція V4 підходить набагато більше, ніж час кола та швидкісні пробіжки.

І Ducati хоче довести це своєю новою моделлю Diavel V4. Втілення масл-байка, найновіший Diavel від Ducati, оснащений 1158- кубовим Granturismo V4 компанії . З потужністю 168 к.с. і крутним моментом 93 фунт-фут мотоцикл вагою 491 фунт буде дуже швидким, і він також повинен добре керувати. Перевернута передня вилка регулюється стисненням і попереднім натягом на лівій трубі, а відскок – на правій трубі, а задній моноамортизатор забезпечує 5,7 дюйма кліренсу ззаду. Нахиліться надто далеко, і ви, ймовірно, все одно будете дряпати кілки, але це нове покоління Diavel , безумовно, більш спортивне, ніж його попередник.

Висота сидіння 31,1 дюйма робить цю модель відносно доступною для водіїв невисокого зросту. У поєднанні зі зменшеною в сегменті спорядженою вагою та задньою шиною діаметром 240 мм (так, справді), круїзер Ducati має бути надзвичайно стабільним, або настільки стабільним, наскільки можна бути на двох колесах. Мотоциклетна компанія, що підтримується Volkswagen , була піонером у виробництві засобів допомоги для водія, і Diavel не є винятком. З ABS на поворотах, перемиканням коліс і трекшн-контролем, а також власною мультимедійною системою, єдиний круїзерний мотоцикл компанії є одою сучасності за початкову вартість 26 795 доларів.

Сучасність не обов’язково є атрибутом, яким відомі навіть крейсери 21-го століття . Але Ducati все ще продовжує історію круїзерів, навіть якщо не усвідомлює цього. Деякі з найкращих круїзерних мотоциклів були оснащені двигуном V4, що робило їх машинами на дивовижну продуктивність.

Зовсім недавно Yamaha виробляла V-Max з 1985 по 2020 рік до офіційного припинення виробництва. Агрегати другого покоління виробляли 197 к.с. і 123 фунт-фут крутного моменту від двигуна V4 з рідинним охолодженням 1679 куб. в пам’яті. Коли він був випущений у 2009 році, Yamaha стверджувала, що це найпотужніший серійний мотоцикл, який розганявся до 100 км/год за 2,5 секунди. Це швидкий Bugatti Veyron . І Diavel фактично був прямим конкурентом Yamaha V-Max, коли італійська модель була представлена ​​в 2011 році.

Незважаючи на стиль псевдо-Harley Davidson, Honda VF750 Magna був добре вихованим і надзвичайно швидким мотоциклом для того часу.

Спадщиною Honda в автоспорті також зобов’язана двигуну V4, а гоночний байк NR500 став (правда, непростим) воротами до її надзвичайно популярної комерційної лінійки VF. У той час як серія VFR Interceptor здобула популярність завдяки своїм характеристикам, незвичайна модель стала відомою як Ferrari Killer завдяки своєму скромному вигляду та потужним показникам потужності. Honda VF750C Magna був пухкуватим, незграбним на вигляд мотоциклом в обох своїх поколіннях, але він досягав 78 к.с. і 48,2 фунт-фут крутного моменту від 748-кубового V4. Це може здатися небагато, але скромний розмір велосипеда (550-580 фунтів), його червона лінія 9700 обертів на хвилину та відносна легкість модифікації зробили його найдешевшим і найшвидшим круїзерним велосипедом , доступним для бюджетних покупців.

Зрештою, багато виробників відмовилися від виробництва V4 через його високу вартість розробки та складний характер виробництва. Обов’язкова умова наявності двох головок блоку циліндрів, двох випускних колекторів і двох клапанних механізмів означає, що створення мотоцикла V4 буде вигідним для виробника лише в тому випадку, якщо модель продається масово за високу ціну. Оскільки мотоцикли досягають нових успіхів у споживацькій популярності, такі виробники, як Honda , ухиляються від виробництва флагманських моделей на користь надійного транспорту за доступною ціною.

Однак у випадку Ducati підтримка великої автомобільної групи та її власний легендарний автоспортивний родовід означають, що вона має базу фінансування розвитку та ряди гарантованих покупців. З огляду на те, що технологія V4 утвердилася в усьому модельному ряду, має сенс, що Ducati дає шанс V4 Diavel. Ви також не почуєте від нас жодних нарікань на додаткові варіанти V4 на ринку, навіть якщо вони дещо дорожчі.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *