Відроджений до 2024 року Fiat 500e міг би зайняти частину ринку електромобілів, яку не помічають увагою.
Fiat 500e повертається — керівники Stellantis оголосили, що компактний EV буде доступний у США на початку 2024 року.
Як тизер, Fiat представив на цьогорічний автосалон у Лос-Анджелесі три моделі спеціального видання 500e з дизайном Giorgio Armani, Kartell і Bvlgari.
Компактний автомобіль є вимираючим видом, але модель Fiat може стати кроком у правильному напрямку для майбутньої міської чотириколісної мобільності.
Оскільки велика увага приділяється великим далекобійним електромобілям , можна легко забути, для чого використовуються більшість міських автомобілів: для мандрівок містом. Не вірте нам на слово, дослідження показують, що багато людей їздять на короткі відстані поодинці на автомобілях, що працюють на газу .
Міські поїздки на короткі та середні відстані є ідеальною сферою для електричного двигуна, якщо зарядна інфраструктура може це підтримувати. І не тільки заради планети, малі електромобілі незабаром можуть домінувати в міських поїздках — це також може стати кращим досвідом для водія.
Уже існує проект для припливу компактних автомобілів з нульовим рівнем викидів у вихлопній трубі, завдяки паливно-ефективним приміським автомобілям ICE, які з’явилися раніше. Жоден італійський компактний автомобіль не впізнаваний так, як Fiat 500 . Оригінальна форма продавалася з 1957 по 1975 рік, але більшість із нас буде більше знайома з версією Fiat-Chrysler/Stellantis з 2011 року.
Завдяки 1,4-літровому чотирициліндровому двигуну з турбонаддувом моделі ICE 500 забезпечували середню економію палива 26-33 миль на галлон за ціною приблизно 17 000 доларів США за базову модель. Під час восьмирічного випуску моделей у США, який закінчився у 2019 році, версія ICE досягла піку продажів у 46 999 у 2012 році, хоча до 2019 року ця цифра впала лише до 5370 одиниць. Оригінальна версія 500e з’явилася в 2013 році як автомобіль, що відповідав стандартам. Каліфорнія та Орегон і провалилися. Генеральний директор Fiat Chrysler Серджіо Маркіонне закликав споживачів не купувати оригінальний 500e, оскільки компанія втратила 14 000 доларів на кожному автомобілі.
Fiat 500 у його нинішньому вигляді, ну, старий, але частково тому електричне оновлення йому підходить. Незалежно від ємності акумулятора, 500e буде ефективнішим і веселішим. Завдяки миттєвому електричному крутному моменту 162 фунт-фут, рекуперативному гальмуванню та оновленій ходовій частині 500e також стане легшим у керуванні, що зробить міський рух легким . Генеральний директор Fiat Олів’є Франсуа сказав, що клієнти в США можуть розраховувати на пробіг близько 150 миль і потужність швидкої зарядки 85 кВт.
«Сьогодні, як ніколи, ми стикаємося з глобальною революцією, яка означає, що клієнти шукають більше, ніж просто автомобіль, і ми маємо намір прийняти їхні мінливі потреби», — сказав Франсуа, який також є глобальним директором з маркетингу Stellantis. «Новий 500e — це більше, ніж автомобіль — це соціальний проект, який задовольнить апетит Америки до змін у напрямку сталої мобільності».
Ми не побачимо Fiat 500e, доки поставки не почнуться в першому кварталі 2024 року. Пропонувати доступний компактний електромобіль є складним завданням, але міські умови — з вузькими дорогами та обмеженими місцями для паркування — найкраще підійдуть невеликим моделям, таким як 500e та Chevrolet Bolt . EV. І Fiat розуміє, що не кожен американський ринок підходить для 500e, оскільки компанія планує націлитися на великі міста. Тобто, якщо потрібні чотири колеса .
Шкіра з вишивкою візерунком «Діва», золоті деталі та вставки шарфів прикрашають салон Bvlgari моделі 500e в поєднанні з камінням аметистом, топазом і цитрином. Уява!
Міста намагаються зробити всі види транспорту надійними та доступними, а це означає, що залежність від автомобіля не гарантована. Крім того, міста по всьому світу, такі як Париж і Мадрид , обмежили свої центральні райони невеликими автомобілями з низьким рівнем викидів.
Навіть у США подібні правила обговорюються, і багато великих міст намагаються обмежити використання автомобілів у певних районах.
Види транспорту постійно розвиваються. Автовиробники в усьому світі інвестують значні кошти в електричну тягу , але американський ринок схиляється до електромобілів середнього та більшого розміру. У цьому плані Stellantis пливе вгору за течією з 500e.