Subaru Impreza 2024 року випускається лише в хэтчбеку

Subaru відроджує свій легендарний 2.5 RS для наступного покоління Impreza.

Subaru Impreza 2024 року святкує своє 30-річчя своєю новою моделлю шостого покоління.
Майбутня Impreza має 2,0-літровий і 2,5-літровий оппозитний двигун потужністю 152 к.с. і 182 к.с. відповідно.

Subaru відроджує популярний значок RS для Impreza та віддає данину пам’яті продуктивності таблички.
Відзначаючи 30-ту річницю свого дебюту на автосалоні в Лос-Анджелесі в 1992 році, Subaru демонструє наступне покоління Impreza на цьогорічному автомобільному салоні в Лос-Анджелесі. Легендарний компакт Subaru Impreza виходить у своє шосте покоління без седана на буксирі, випускаючи виключно як хетчбек. Перероблена модель також отримала культову обробку RS , щоб додати трохи спортивного стилю, але залишилася з перевіреною стандартною системою повного приводу.

Subaru Impreza наступного покоління оснащується або 2,0-літровим чотирициліндровим оппозитним двигуном, або більш потужним 2,5-літровим чотирициліндровим оппозитним двигуном. Чотирицилиндровий двигун початкового рівня видає 152 к.с. і 145 фунт-фут крутного моменту через стандартну безступінчату коробку передач. 2,5-літровий оппозитний двигун передає 182 к.с. і 178 фунт-фут крутного моменту через той самий варіатор, перш ніж перейти до стандартної системи повного приводу. Правильно: п’ятиступінчаста механічна коробка нарешті залишає Impreza.

Якщо вам потрібен більш потужний двигун, вам доведеться перейти до комплектації RS, оскільки базові та спортивні моделі постачаються з 2,0-літровим двигуном. І Sport, і RS мають пелюстки, розташовані по боках рульової колонки, щоб маніпулювати кроковою логікою CVT, якщо ви хочете перехитрити комп’ютер свого наступного автомобіля.

Subaru занурилася в смітник запчастин WRX і подарувала новій Impreza рульову рейку з двома шестернями, розроблену для кращого відчуття кермування та кращої реакції на ваші дії. Наскільки ефективна ця система в новій Impreza, ми дізнаємося, коли посидимо за кермом. Impreza також отримує систему керування двигуном Subaru SI-Drive з можливістю вибору режимів, але лише на моделях Sport та RS.

Subaru каже, що її пакет допомоги водієві EyeSight, який є стандартним для всіх моделей Impreza, отримав загальне оновлення та працюватиме краще в різноманітних умовах. Система також тепер може раніше ідентифікувати велосипедистів і пішоходів на перехрестях і застосовувати гальма, щоб уникнути зіткнення. Автоматичне аварійне рульове управління також відображається на Impreza, але лише на автомобілях, обладнаних системою моніторингу сліпих зон і попередженням про поперечний рух ззаду.

Усередині нової Impreza від Subaru є додатковий 11,6-дюймовий медіа-сенсорний екран Starlink, який є вертикально орієнтованим і тепер керує клімат-контролем, функціями автомобіля та, звичайно, аудіоінформацією. Цей більший екран доступний для моделі Sport і комплектації RS. Це великий крок у порівнянні з додатковим 8,0-дюймовим сенсорним екраном поточної моделі. Subaru не згадує про розмір базового екрана наступної Impreza, але базова версія WRX оснащена двома 7,0-дюймовими екранами в базовій комплектації.

Про ціну також нічого не повідомляється . Ми отримаємо офіційну ціну, коли ця нова Impreza наближається до весняної дати прибуття, але ми можемо уявити, що ціна зросте з поточної бази в 20 815 доларів. Чи може нова Impreza бути ближчою до базової наклейки Honda Civic за 25 745 доларів?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *