Напередодні автосалону в Лос-Анджелесі корейський бренд класу люкс продемонстрував чудовий чотиримісний автомобіль під відкритим небом, третій у концептуальній трилогії автовиробника.
Концепт Genesis X Convertible знявся на автосалоні в Лос-Анджелесі.
Кабріолет є третім у трилогії концептів, які показують можливі майбутні напрямки дизайну бренду, а також показують, що електромобілі можуть бути крутими.
Жодної інформації про силовий агрегат не було, за винятком того, що він буде електричним.
Щоб залучити натовп у Лос-Анджелесі , потрібно багато, але там, на пляжі в Малібу, натовп зібрався, щоб побачити новий концепт Genesis X Convertible, чотиримісний електромобіль, який може побачити світло, а може й не побачити.
Перехожі на пляжі, здавалося б, усі журналісти в місті для автошоу в Лос-Анджелесі та навіть сусід — справжня кінозірка, яку, швидше за все, побачать за кермом Aston Martin і б’ються з поганими хлопцями — усі вийшли, щоб поглянути на новий корейський крейсер .
«Це місце було природним вибором, оскільки Каліфорнія лідирує в США за впровадженням електромобілів, а її помірний клімат дозволяє цілий рік насолоджуватися форматом кабріолетів», — сказав Дженезіс.
Концепція, принаймні теоретично, працює на електриці. Насправді цю концепцію, як і багато інших в історії автомобілебудування, потрібно обережно проштовхувати, щоб стати на місце. Тим не менш, ідея полягала в тому, щоб показати, що електромобілі не обов’язково повинні бути просто утилітарними приладами. Вони не обов’язково мають бути м’якими позашляховиками-кросоверами, навіть якщо вони продаються найкраще. Вони можуть виглядати круто і, можливо, навіть сексуально. Так, я сказав це, сексуально.
«Якщо хтось вважає, що електричні транспортні засоби не можуть бути сексуальними, Genesis продемонструє протилежне», — сказав Люк Донкервольке, керівник відділу дизайну бренду, вирощений у Бельгії. «Всі автомобілі від Genesis матимуть високу ступінь емоційності та привабливості. На етапі, коли багато людей все ще шукають зрозуміти, чи повинен електромобіль бути частиною їхньої щоденної їзди, ми пропонуємо цей доказ».
Кабріолет є третім у трилогії концептів Genesis X, яка почалася минулого року з Genesis X Concept , GT на базі EV, і продовжилася Concept X Speedium Coupe, можливо, на жаль, дводверним. Можна сперечатися, що з усіх трьох цей був найбільш привабливим, з його гладкими сторонами без навіть дверних ручок, і з крихітними телевізійними камерами для зовнішніх дзеркал заднього виду. Форма без прикрас і рухлива, із закругленими боками, що нагадують човновий хвіст, яскраво вираженими колісними арками і навіть невеликим спойлером на кришці багажника.
«Ви граєте на двох різних персонажах, атлетичності та спортивності, які є антагоністами, тож це створює напругу, тому що гармонія сама по собі іноді буває трохи нудною, і ми справді хочемо створити цю напругу», — сказав Докерволке.
Передбачається також, що кабріолет матиме висувний складаний жорсткий дах із інтегрованими прозорими люками над кожним переднім пасажиром, «щоб забезпечити відчуття відкритості навіть у закритому стані».
Готові до дизайнерської балаканини?
«Довгий капот концептуального автомобіля Genesis X Convertible, широка панель приладів до осі, короткий передній звис і довга колісна база звернені назад до довгої палуби, підкреслюючи його величну, але спокійну врівноваженість», — сказав Genesis. «Анти-клинова параболічна лінія підкреслює королівський характер профілю, створюючи напругу між повними поверхнями через плавно нахилену назад горизонтальну лінію пояса, тоді як м’язисті пухирі навколо коліс формують атлетичний вид у плані «пляшки кока-коли» та інтегруються в елегантний силует, якщо дивитися збоку».
Він схожий на ті Rolls-Royce Boat Tails , які ми бачили минулого року.
Що стосується специфіки трансмісії, незважаючи на те, що автомобіль має електричний привід, Genesis відмовився запропонувати щось конкретне, оскільки будь-яка трансмісія десь буде вимкнена в майбутньому.
«Це трансмісія електромобілів», — зізнався Донквольке. «Але говорити про це ще рано. Ми над цим працюємо. І ми не хочемо зараз приїжджати з шоу-каром, щоб говорити про цифри, які в основному можуть бути лише теоретичними. Ми працюємо з потрібними партнерами, щоб отримати потрібну продуктивність, яка, на мій погляд, буде достатньою для цього стилю. Тож це не продуктивність суперкара, а адекватна продуктивність».
Незважаючи на це, люди, які прогулювалися на пляжі, кілька журналістів і, можливо, навіть деякі з вас, які переглядали фотогалерею, сказали, що думають, що це буде продаватися.
«У нас було кілька внутрішніх виставок із цією машиною, ми вже отримали сотні запитів на її виготовлення», — сказав дизайнер. «Ми фактично досліджуємо, як ми можемо створити значки для бренду. І це один із шляхів, яким ми можемо піти».
Тож які шанси, що ми побачимо виробничу версію цього?
«Скажімо так, я докладаю величезну кількість своєї енергії, щоб зробити це можливим».