На веб-саміті в Португалії багато ідей щодо мобільності

Візит із технологічними підприємцями на «Europe’s CES» у Лісабоні, з ідеями, що охоплюють ШІ, автономні вантажівки, .

Щорічний веб-саміт у Португалії дуже схожий на Consumer Electronics Show у Штатах.
Технічна конференція більше зосереджується на стартапах і молодих підприємцях, причому чільне місце займають екологічні технології та зелені ініціативи.

Компанії з виробництва електромобілів і розробники автономних технологій були добре представлені цього року.
Що таке веб-саміт ? Це щорічна технічна конференція в Лісабоні, Португалія, яка повинна мати більший резонанс у США. Найкращий спосіб розглядати це як європейську версію набагато більшої Consumer Electronics Show (CES). Основна увага приділяється молодим підприємцям і стартапам із сильним акцентом на стійкість. У 2022 році подія проходила з 1 по 4 листопада з доповідачами з усього світу. Ось деякі основні моменти.

У Туссена Ваттіна був один із найпростіших, але водночас і найрозумніших стартапів на Web Summit. Його паризька компанія Upway ремонтує та продає вживані електричні велосипеди. «Це Carvana серед електровелосипедів», — сказав він. «Ми зрозуміли, що є величезний інтерес до електровелосипедів, і ми хочемо пришвидшити криву впровадження. Зараз вони занадто дорогі, але ми передбачаємо, що 80 відсотків населення матиме принаймні один електровелосипед».

Зараз компанія налічує 50 співробітників і працює в Німеччині, Франції, Нідерландах і Бельгії. Штатні механіки приймають ледве робочі велосипеди, повертають їх як нові, а потім відправляють у напіврозібраному вигляді в картонних коробках. Ціни на б/в коливаються від 500 до 8000 євро за справді топову машину. Середній велосипед Upway коштує 2000 євро, і 5000 велосипедів було відремонтовано та продано. Є гарантія один рік. Електричні велосипеди нарешті закріплюються і в США, тому Upway відкриває склад у Брукліні. Наступна Каліфорнія. Оскільки долар і євро знаходяться на одному рівні, очікуйте, що ціни будуть однаковими від 500 до 8000 доларів.

У Європі виробники велосипедів зобов’язані зберігати запасні частини протягом принаймні п’яти років після припинення виробництва моделі, що має бути великою перевагою для бізнесу з ремонту. Це може бути складніше для США, але Ваттін сказав, що виробники хочуть працювати з його компанією, тому що це допомагає підвищити вартість перепродажу їхніх старих моделей.

Генеральний директор британського стартапу Oxbotica Гевін Джексон має цікавий підхід до того, що він називає «універсальною автономією». Він сказав Autoweek: «Ми не бачимо роботизованих автомобілів типу Knight Rider найближчим часом. Це неправильне використання технології. Наша бортова відкрита технологічна ніша полягатиме в тому, щоб допомогти фермерам підвищити продуктивність сільського господарства, співпрацювати з гірничодобувною промисловістю та допомагати транспортним компаніям справлятися з нестачею водіїв». Одним із таких додатків є BP, яка випробувала транспортні засоби Oxbotica для моніторингу роботи нафтопереробних заводів. Інше використання — пошук гарячих точок у великих сонячних електростанціях.

Технологія Oxbotica, що використовує камери та Lidar, є допоміжним продуктом інтелектуальної власності Оксфордського університету. Він відкриває офіси в Сіетлі та Боулдері, Колорадо.

До схожих висновків прийшов каліфорнійський стартап Plus . Шон Керріган, співзасновник і головний операційний директор, сказав, що вантажоперевезення пропонують першу можливість масштабувати автономні технології. «Ми маємо працювати в рамках обмежень галузі, яка є сьогодні», — сказав він. Це означає, що найближчим часом повністю автономних легкових автомобілів не буде. У 2019 році Plus успішно здійснив першу доставку вантажів по США без водія на борту. З минулого року Plus може запропонувати автотранспортним компаніям можливість підвищити безпеку, економію палива та (через автономну роботу на магістралях) комфорт пасажирів/водіїв за допомогою програми PlusDrive.

«Ми агностики щодо марки вантажівки чи трансмісії», — сказав Керріган Autoweek. «Ми можемо працювати з автопарками компанії. І ми обіцяємо окупність інвестицій менш ніж за два роки». Він сказав, що економія палива може становити 10 відсотків завдяки більш плавній їзді. Amazon тестує Plus в операціях автопарку.

Третім оператором у космосі є ірландська компанія Provizio . Баррі Ланн, засновник і генеральний директор, сказав Autoweek, що, використовуючи дешевший радар замість дорогого Lidar, він може запропонувати операторам автопарків, які хочуть збільшити запас безпеки, «рішення вартістю 50 доларів замість 5000 доларів. Завдяки радіолокаційній технології на кожному повороті ми можемо бачити кілька транспортних засобів попереду, відстежувати їхню швидкість, а водій повинен попереджати й гальмувати, перш ніж виникне ситуація». Він сказав, що його технологія є більш досконалою, ніж попередження про лобове зіткнення, яке пропонується на багатьох автомобілях сьогодні як частина пакетів безпеки. “Це лобове зіткнення на стероїдах”, – сказав він. «Водія не чекає сюрпризів».

Celus — німецька компанія, яка розробляє програмне забезпечення, спрямоване на вирішення проблеми дефіциту мікросхем. Це хмарна інженерна платформа, яка використовує ШІ та розумні алгоритми для вирішення складних проблем. Скажіть компанії, що ви хочете, щоб робив ECU або компонент, і вона знайде доступні мікросхеми та технологію для його виготовлення, скорочуючи процес, який часто є дуже ручним та трудомістким. Цільовими клієнтами є дизайнери автомобільної продукції. «Ми автоматизуємо процес, — сказав Александр Пол, співзасновник Celus і головний технічний директор. «Завжди є альтернативи».

Зміна мікросхеми може змінити спосіб функціонування всієї друкованої плати, але Пол сказав, що його команда завжди стежить за функціональністю продукту. Celus каже , що «вибирає цифрові двійники електронних компонентів і електронних схем, таким чином замінюючи таблиці даних у форматі PDF і примітки щодо застосування, які зазвичай використовують у процесі проектування нових проектів».

Приблизно такий самий підхід, але з метою дослідження акумуляторів електромобілів, є метою стартапу Voltaiq , заснованого в 2012 році. Він збирає масу даних, отриманих від тестованих акумуляторів, і допомагає компаніям заощаджувати час, інтерпретуючи їх у корисні способи за допомогою свого власного продукту. програмне забезпечення. «Акумулятори є проблемою даних у дуже незрілій екосистемі», — сказав Елі Леланд, співзасновник і головний технічний директор. «І тепер ми пройшли переломний момент електрифікації і щодня чуємо про нову гігафабрику. Несправність продукту може призвести до збитків на мільярди доларів. Те, що ми пропонуємо, схоже на ЕКГ для батарейок».

Вольтайк не був на Web Summit, але, мабуть, мав бути. Його клієнтами є Mercedes-Benz, Google, Amazon, Microsoft і Proterra (електричні автобуси).

доктор Дорон Майєрсдорф із storedot заряджає від 10 до 80 відсотків за 10 хвилин
Доктор Дорон Майєрсдорф із StoreDot заряджає від 10 до 80 відсотків за 10 хвилин.
ДЖИМ МОТАВАЛЛІ
Ізраїльський стартап з виробництва батарей StoreDot точно знає, як зробити фурор. На сцені Web Summit він швидко зарядив один із своїх нових елементів із анодом на основі силікону з 10 до 80 відсотків за 10 хвилин. «Ми можемо досягти принаймні на 50 відсотків кращої швидкості зарядки», — сказав доктор Дорон Майерсдорф. «За п’ять хвилин ви отримуєте 100 миль запасу ходу — по суті, запас ходу на вимогу». У 2028 році ціль — 100 миль за три хвилини.

Майерсдорф також стверджував, що його клітини не зазнають погіршення роботи від швидкої зарядки. За його словами, вони придатні для принаймні 1000 циклів із повторюваними сеансами заряджання на 350 кіловат. «Вони не вмирають», — сказав він, додавши, що 15 автовиробників тестують акумулятори StoreDot.

Чи є легша сторона електромобілів? «Mini — один із найвеселіших брендів у будь-якій категорії, — сказав Патрік Маккенна, директор з маркетингу Mini USA, Autoweek. Під його керівництвом компанія сприймає це буквально. Замість того, щоб представити новий концепт електромобіля Aceman на автошоу, він продемонстрував електромобіль на Gamescomу серпні упакований як іграшка Pokémon, з усім внутрішнім місцем. Pikachu вітає водія з центрального OLED-дисплея, а на панелі приладів є різноманітні візуальні ефекти. Вбудований кінотеатр показує яскраві моменти покемонів через зовнішній проектор. Також є віртуальна анімована траса для картингу, яка потребує гарнітури віртуальної реальності, дебютувала в Каннах. Новий напрямок називається «МІНІвсесвіт» і, схоже, спрямований на те, щоб заохотити клієнтів добре провести час.

«Наша спільнота власників є органічною, — сказав Маккенна Autoweek. «Ми взяли 1000 власників у подорож Америкою ». Поява на Comic-Con наступного літа також може бути в роботі. Про Aceman він сказав: «Ми повернулися до Mini 1959 року і спробували передати його простоту з перемикачами та OLED-дисплеєм, який виглядає як один із оригінальних інструментів». Mini — це лише один із багатьох брендів, які знаходять можливості виставляти свої товари далеко від все більш напруженого автосалону.

Бренд, який зараз продає Mini Electric, планує до 2027 року на 50% перейти на електрику, а до 2030-х – на повністю електрику. Електричний Mini Countryman з’явиться у 2023 році. Нове покоління Mini Electrics може бути з нами у 2024 модельному році. Останній Mini з двигуном внутрішнього згоряння вийде у 2025 році.

Завершує низку інтерв’ю зустріч із Дором Скулером, співзасновником і генеральним директором ізраїльської компанії Intuition Robotics , яка розробляє настільного робота під назвою ElliQ . Уявіть собі Алексу, якби її основним завданням була допомога людям похилого віку в їх повсякденному житті, а ви вже впоралися з цим. Ціль – люди старше 65 років, які живуть самі. «Вона [голос жіночий] допомагає полегшити самотність і краще піклуватися про себе», — сказав Скулер. «Вона задаватиме такі питання, як: «Твоє стегно все ще турбує тебе?» і “Ти добре спав?” Вона буде нагадувати вам про зволоження. Якщо щось піде не так, вона сповістить відповідних людей». Наразі компанія залучила 58 мільйонів доларів.

Управління у справах людей похилого віку штату Нью-Йорк подумало про ElliQ, щоб замовити понад 800 із них . Дослідження компанії показують, що літні люди з ElliQ спілкуються з нею в середньому 20 разів на день. Під час опитування 85 відсотків користувачів сказали, що відчувають більше почуття товариства.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *