Материнська компанія Volvo представила електричний мінівен

Zeekr 009 — це перший залп Geely у майбутніх війнах електромобілів.

Zeekr 009 представлений як друга електрична модель бренду, яка обіцяє розкішний інтер’єр і великий запас ходу.
Електричний мінівен буде пропонуватися з батареями на 116 і 140 кВт/год, які забезпечать запас ходу останньої в 511 миль.

Стартова ціна на Zeekr 009 у Китаї, де він буде вироблятися та пропонуватися, буде трохи більше 68 000 доларів США.
Мінівен — один із тих сегментів, у якому не так багато електромобілів, незважаючи на те, що стиль кузова добре підходить для електричної трансмісії, зазвичай має довгу колісну базу та короткий ніс. Але у нас було відчуття, що ми побачимо деякі з перших дебютів розкішних мінівенів у Китаї.

Материнська компанія Volvo Geely , яка також володіє брендом Zeekr , нещодавно показала саме такий електричний мінівен під маркою Zeekr 009.

Мінівен у формі коробки живиться від двох акумуляторів, обидві масивні. У базовій версії використовується батарея ємністю 116 кВт-год, що забезпечує 436 миль запасу ходу за дуже оптимістичним циклом CLTC, тоді як потужніша 140-кВт-год Qilin від CATL обіцяє ще більш оптимістичний діапазон 511 миль.

У той час як металева решітка радіатора з водоспадними вхідними отворами є першим, що можна помітити в Zeekr 009, вертикальні світлодіодні фари є інноваційним штрихом дизайну, який, безумовно, стане візитною карткою цієї моделі. Тут це працює надзвичайно добре, особливо якщо вам подобається сучасна архітектура.

Але, незважаючи на тупий нос і велику кількість плоских поверхонь, Agent 009 все ще вдається запропонувати коефіцієнт лобового опору 0,27.

Можливо, навіть більш вражаючими, ніж обіцяний запас ходу в 511 миль, будуть показники продуктивності: 536 к.с. і 505 фунт-фут крутного моменту, які розгонять мінівен у формі шлакоблоку з місця до 62 миль/год за 4,5 секунди.

Якими б приголомшливими не здавалися ці показники продуктивності, які стали керованими за допомогою компонування з подвійним двигуном і повним приводом, справжньою метою таких моделей на китайському ринку є інтер’єр. Саме тут Zeekr 009 демонструє свої рельєфні шкіряні сидіння та 15,4-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи для пасажирів на передніх сидіннях. Пасажири середнього ряду, тим часом, отримують масажні сидіння та ще один екран, цього разу 15,6-дюймовий блок, прикріплений до стелі.

Zeekr 009 насправді не мінівен, а скоріше розкішна яхта, яка маскується під квадратний мінівен.

Під шкірою також буде чимало технологій, включаючи сім 8-мегапіксельних HD-камер, 12 ультразвукових датчиків, чотири 2-мегапіксельні камери кругового огляду та один радар дальнього радіусу дії міліметрових хвиль, усі вони покликані утримувати водія. допоміжні системи, що живляться інформацією.

Хоча вся ця технологія, безумовно, звучить дорого, Zeekr 009 насправді коштуватиме напрочуд розумні 68 400 доларів США за версію 116 кВт-год, тоді як версія 140 кВт-год потребуватиме щонайменше 80 600 доларів США. Враховуючи лише розмір батареї, це виглядає як рідкісна угода, і, можливо, приємніше, ніж багато квартир-студій.

Немає безпосередньої небезпеки, що Zeekr 009 буде представлений у США, принаймні під брендом Zeekr, але ми повинні запитати, який автовиробник першим випустить електричний мікроавтобус у США, і чи станеться це взагалі протягом цього десятиліття. . На даний момент автовиробники, здається, впевнені, що більшість покупців електромобілів віддадуть перевагу середньому або великому кросоверу з розкішним значком.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *