Обережно, Apple Car! Sony тестує власний електроседан

Враховуючи вагання японських автовиробників щодо електромобілів, це може бути відкриттям, яке потребує Sony.

Sony починає дорожні випробування прототипу Vision S-EV, який вперше був показаний на виставці CES 2020.
Електричний седан середнього розміру оснащений технологіями багатьох компаній, зокрема Magna Steyr.
Sony зазначила, що має намір автомобіль бути демонстраційним для своїх автомобільних технологій.

Для електромобіля, який нібито був лише демонстратором технологій, несподівано представленим на виставці споживчої електроніки рік тому, автомобіль Sony точно проводить дорожні випробування, як передсерійний прототип. Елегантний електричний седан під назвою Vision S-EV , який, здавалося, виник нізвідки, був результатом співпраці між виробником електроніки Sony, гігантом-постачальником Magna Steyr (який регулярно виготовляє автомобілі для інших автовиробників) і цілим допоміжним складом компаній, що займаються програмним забезпеченням, і постачальників автомобільної продукції. зокрема Nvidia, Qualcomm, ZF, Bosch, Continental та інші.

Отриманий автомобіль, можливо, не дивно, виглядає майже готовим до виробництва — як продукт автовиробника, який виготовляв автомобілі десятиліттями. Це точно не схоже на потьомкінську конструкцію, яка розвалилася б, якщо надто швидко смикнути дверну ручку.

Більше того, Sony Vision S-EV , здається, є прямим ударом проти Tesla , будучи седаном середнього розміру, який стоїть між Model 3 і Model S і оснащений двома двигунами потужністю 268 к.с., що назавжди забезпечує 536 к.с. максимальна швидкість 149 миль/год і 4,8-секундний старт від 0 до 62 миль/год. Майже єдина основна специфікація, якої ми не маємо, стосується акумулятора під ним, хоча він був показаний. І так само, як Tesla, Sony продемонструвала автономну технологію з 33 датчиками, а також кабіну з широким екраном, що загортається через всю панель. Ергономічні сидіння виглядали дуже затишними спереду та ззаду, де крім екранів, встановлених на підголівниках, пасажири також мали цілий скляний дах, крізь який можна було дивитися.

Сказати, що автомобіль Sony вкрав шоу в Лас-Вегасі рік тому, було б дуже точно. Але гігант електроніки вилив холодну воду на можливі плани виробництва, просто припустивши, що автомобіль був демонстратором технологій. Правильно: Sony заявила, що не планує випускати автомобіль… але все одно зараз він проходить дорожні випробування.

«Для того, щоб зробити свій внесок в еволюцію мобільності, розробка VISION-S досягла наступного етапу», — заявила Sony. «Продовжуючи розвивати транспортні засоби для забезпечення безпеки та безпеки, розваг і адаптивності, у грудні 2020 року в Австрії розпочалися випробування на громадських дорогах для технічної оцінки».

Ця згадка про «етапи», безсумнівно, говорить про те, що в майбутньому будуть інші етапи.

На цьому етапі ми, мабуть, повинні ще раз підкреслити, який видатний момент представляв автомобіль, коли він дебютував на виставці CES рік тому: кілька багатомільярдних технічних і автомобільних гігантів об’єдналися, щоб створити повністю робочий прототип седана EV, але потім сказали що вони не будуть його виробляти. Sony наполягала на тому, що автомобіль є демонстрацією речей, які вона хоче запропонувати іншим відомим автовиробникам, а саме обгорткового екрана та інших мультимедійних систем, але що він не мав на меті впасти в глибину автомобільного бізнесу. Подібним чином друзі-постачальники Sony залишилися за сценарієм щодо підозріло готового до виробництва седана, декламуючи захоплюючий список технічних елементів, які вони внесли, уникаючи запитань про його шанси на виробництво.

Перемотаємо рік потому, і Sony продемонструвала автомобіль, який проходить дорожні випробування, що дивно для автомобіля, який не повинен був виходити у виробництво. Але ось воно все-таки у всій красі прокладає зимові гірські дороги.

Якщо на даний момент вам здається, що величезна кількість грошей на розробку була витрачена на те, що не повинно було виходити у виробництво, ви не самотні, навіть якщо кілька постачальників зробили деякі зауваження, які можна витлумачити різні шляхи.

Підсумовуючи, безперечно, були деякі суперечливі сигнали від тих, хто займався автомобілем Sony, включно з фактичним актом дорожніх випробувань чогось, що, за словами Sony, вона не вирішила будувати, але, очевидно, витратила багато часу на роздуми. Крім того, є помітна відмінність у тому, що тепер є набагато більше публічних доказів про проект автомобіля Sony, на відміну від проекту автомобіля Apple. Тим не менш, деякі вважають, що один буде запущений у виробництво, тоді як інший вже був помічений на виставці CES і зараз проходить дорожні випробування, але не очікується , що він буде випущений у виробництво взагалі.

Концепція автомобіля Apple здається деяким спостерігачам індустрії, які хочуть у це повірити, схожою на помилку, але інші сприймають ідею автомобіля Sony як щось на зразок фантазії. При цьому більшість відомих японських автовиробників поки що не поспішають випускати акумуляторні електромобілі, а деякі з них і зовсім обливають електромобілі холодною водою.

Чи відчуває Sony прогалину на автомобільному ринку, навіть якщо вона зараз не хоче цього визнавати?

Не забуваймо, що багато японських промислових гігантів виготовляють багато різних речей, від холодильників до екскаваторів і комп’ютерів, тому електромобіль від Sony ніколи не був особливо надуманим, якщо ви переглянули список типів речей, які зараз виробляють Honda або Mitsubishi. .

Зважаючи на це, Sony все ще має подолати низку бар’єрів, щоб потрапити в бізнес електромобілів, тих самих бар’єрів, які Tesla подолала за останнє десятиліття, перебуваючи на хиткій фінансовій основі. Але нинішнє вагання ряду японських автовиробників щодо електромобілів може дати йому відкриття.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *