Удосконалена Honda Pilot Eyes Adventure 2023 року

З переробленим DOHC V6 Pilot четвертого покоління піднімає сімейний двигун Honda на нові висоти.

2023 Pilot представляє легендарний кросовер Honda у четвертому поколінні.
Трирядний Pilot оснащений новим 3,5-літровим двигуном V6 DOHC з потужністю 285 к.с. і крутним моментом 262 фунт-фут, що є незначним збільшенням потужності в порівнянні з попередніми моделями.

Нова модель, довша за поточний Pilot, має подовжену колісну базу та більше місця для ніг у салоні.
Слідом за своїм останнім поколінням Civic Type R, що з’являється у дилерів , Honda демонструє те, що, ймовірно, стане більш поширеним явищем: 2023 Pilot. Тепер, охоплюючи чотири покоління з моменту запуску Pilot у 2002 році, Pilot відповідає вимогам покупців: більше стилю, готового до пригод, і більше простору. 20-річчя Honda Pilot приносить цей новий стиль разом із новим 3,5-літровим V6, оновленими технологіями тощо.

Під капотом Honda каже, що новий V6 видає 285 к.с. і 262 фунт-фут крутного моменту. Це невелике підвищення потужності на 5 к.с. порівняно з попереднім 3,5-літровим двигуном, який десятиліттями покладався на архітектуру з одним верхнім кулачком у кількох лініях автомобілів Honda. Але абсолютно новий V6 перемикається на більш поширену конфігурацію клапанного механізму з подвійним верхнім кулачком для кращої об’ємної ефективності.

Новий двигун поєднується з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач, яка має на одну передачу більше, ніж дев’ятиступінчаста коробка передач. Звідти потужність передається на передні колеса або всі чотири через оновлену систему повного приводу i-VTM4. Цілком імовірно, що ці два оновлення приведуть до кращої ефективності палива, ніж у поточного Pilot 23 миль на галлон.

Як і більшість змін поколінь, цей пілот виріс для своєї останньої ітерації. Це означає, що Pilot, який на 3,4 дюйма довший за поточну версію, перевершує поточні моделі майже в усіх вимірюваннях. Завдяки подовженій на 2,8 дюйма колісній базі новий Pilot також має ширшу колію, що означає, що він має бути ще стабільнішим на швидкості на шосе, ніж поточна модель.

Ця більша площа також означає збільшення простору в салоні. У Honda кажуть, що цей Pilot забезпечує більше простору для ніг пасажирів другого та третього рядів, а другий ряд додає 2,4 дюйма простору для ніг порівняно з попередньою моделлю. Honda також збільшила кут нахилу третього ряду для трохи додаткового комфорту.

Якщо опціонально розраховано на вісім пасажирів, другий ряд (у моделях Pilot Touring і Elite) розділений у співвідношенні 40/20/40, що дозволяє підняти середнє сидіння та розмістити його під задньою підлогою багажника. Honda каже, що це перша в своєму класі функція.

Просторий салон також є домом для нових технологій. Стандартним є 7,0-дюймовий медіа-екран, але 9,0-дюймовий екран займає його місце у вищих версіях. Цифрова панель приладів також входить до стандартної комплектації, але більша панель приладів також доступна для комплектації Elite Pilots. Як і зараз, Apple CarPlay і Android Auto є стандартними, але бездротові версії обох є стандартними для Pilots, оснащених 9,0-дюймовим екраном.

Pilot матиме достатню частку функцій допомоги водієві, включаючи стандарт Honda Sensing. Це означає, що вам не доведеться доплачувати за адаптивний круїз-контроль, систему підтримки смуги руху, допомогу в заторах та інші технології безпеки. Honda додає те, що вона називає камерою TrailWatch, до комплектації TrailSport, яка використовує чотири камери, щоб допомогти водіям краще орієнтуватися на пересіченій місцевості. Навіть якщо ваш Pilot не має системи камери TrailWatch, Honda каже, що всі Pilot матимуть функцію контролю спуску на крутих схилах.

Honda розповсюдить Pilot на п’ять варіантів комплектації, починаючи зі Sport, потім перейшовши до EX-L, TrailSport, Elite та топового Touring. Ціни будуть ближче до запуску Pilot наступного місяця, але ви можете очікувати, що ціна зросте з поточної ціни в 39 375 доларів.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *