VW досягає віхи у виробництві електромобілів, але серйозніші проблеми залишаються

Наступний доступний електричний VW не за горами.

VW повідомляє про поставку 500 000 електромобілів з лінійки ID з початку виробництва в жовтні 2020 року.
На даний момент VW пропонує лише одну модель ID із загальної кількості чотирьох у лінійці, яка включає ID.3, ID.5 та ID.6, усі вони пропонуються на інших ринках.

ID. Buzz надійде на ринок США, але не буде особливо доступним. Час для продажу менш дорогих електричних моделей у США залишається неясним.

Раніше цього тижня Volkswagen оголосив, що поставив 500 000 електромобілів із сімейства ID — на цілий рік раніше, ніж планувалося — незважаючи на поточні проблеми з ланцюгом поставок на кількох заводах. Автовиробник досяг цієї мети після того, як у жовтні 2020 року на заводі в Цвікау, Німеччина, вийшов перший хетч ID.3 , а виробництво модельного ряду ID поширилося на два інших континенти.

Автовиробник зазначає, що планує запропонувати 10 моделей ID у всьому світі до 2026 року, але, звичайно, не всі вони будуть пропонуватися в Північній Америці.

«Volkswagen матиме найширше портфоліо електромобілів в автомобільній промисловості: від електромобіля початкового рівня з цільовою ціною менше 25 000 євро до нового флагмана Aero B, ми матимемо правильну пропозицію в кожному сегменті», — сказала Імельда. Лаббе, член правління з продажу, маркетингу та післяпродажного обслуговування Volkswagen.

Говорячи про цей автомобіль вартістю менше 25 000 євро, немає жодних гарантій, що він буде пропонуватися в США, і минув деякий час, відколи VW надав більше деталей щодо графіка проекту.

Віха Вольфсбурга в 500 000 EV також позначена кількома зірочками, коли мова йде про Північну Америку. На даний момент ID.4 є єдиним електромобілем, пропонованим VW, і до нього не приєднається інша модель до 2024 року. Таким чином, темпи розгортання не були швидкими. VW також залишив найдешевшу пропозицію з лінійки ID — хетч ID.3 — поза США, віддаючи пріоритет попиту в Європі на автомобіль цього сегмента.

Хоча для такого кроку, безсумнівно, були певні обґрунтовані бізнес-причини, це не змінює того факту, що на даний момент VW є брендом для автомобілів з одним електромобілем і залишатиметься таким до появи ID. Buzz у 2024 році.

Можна сказати, що VW не працював у напрямку пропозиції американцям все більш доступних електромобілів, хоча ID.4 вироблявся тут лише пару місяців тому.

VW також намагається не відставати від попиту, але все ще стикається з уже знайомими проблемами постачальників, які спричинили постійні вузькі місця з моменту дебюту ID.3 у жовтні 2020 року.

«Ми робимо все можливе, щоб якнайшвидше доставити приблизно 135 000 ідентифікаторів на замовлення нашим клієнтам. Однак через постійну напружену ситуацію з постачанням деталей нам постійно доводиться налагоджувати виробництво», — додав Лаббе. .

Якщо для американських покупців електромобілів на горизонті є яскрава пляма, крім появи довгоочікуваного (але дорогого) ідентифікатора. У 2024 році це, швидше за все, буде седан Aero, спрямований прямо на Tesla Model 3.

ID . Aero був представлений на початку цього року в Китаї, він мав прибути туди в другій половині 2023 року, але було сказано, що він відправиться до Європи та США пізніше. Сподіваємось, ця дата не буде надто далекою у майбутньому, оскільки дилерам Volkswagen у США незабаром знадобиться щось інше, ніж ID.4, щоб запропонувати покупцям, а конкурент Tesla Model 3 був гостро потрібен протягом деякого часу.

«Наш фокус незмінний — ми хочемо зробити Volkswagen найбажанішим брендом для стійкої мобільності», — додав Лаббе.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *