Toyota Prius 2023 року прагне домінувати на ринку гібридів — більше, ніж будь-коли

Завдяки допомозі свого рідного брата Prius Prime.

Toyota Prius повністю нова для 2023 року з новим шасі, трансмісією та новими функціями в сімействі гібридів.
Засновані на платформі TNGA-C, Prius і Prius Prime мають футуристичний аеродинамічний дизайн, що підкріплюється значним збільшенням потужності електрифікованого 2,0-літрового чотирициліндрового двигуна до 196 і 220 к.с. відповідно.

Повний привід тепер доступний як опція для Prius, а Prius Prime отримав зарядний дах від сонячних панелей і можливість напівавтономного руху в заторах, при цьому обидві моделі також мають значні технологічні оновлення та пакети безпеки.

Toyota зіткнулася з критикою за повільний підхід до переходу галузі на повністю електричні транспортні засоби, але Toyota поки що планує продовжувати свій курс. Трохи більше двох десятиліть тому була випущена Toyota Prius , яка за показниками продажів, ефективності та практичності мала приголомшливий успіх для бренду. Тепер перший BEV компанії, bZ4x , нарешті повернувся до експлуатації після серії відкликань, і його гібридні позашляховики продаються краще, ніж будь-коли, перевершуючи в деяких випадках традиційні версії з ДВС.

Маючи це на увазі, не дивно, що Toyota поки що дотримується своєї гібридної стратегії. І який кращий спосіб продовжити його імпульс, ніж модернізація найвідомішої версії, з Toyota Prius 2023 року та Prius Prime , представленими на автосалоні в Лос -Анджелесі 2022 року ? Деталі ціни та дати продажу ще не оприлюднені, але ми очікуємо, що моделі надійдуть у продаж на початку-середині 2023 року.

Візуально вражає це заниження, якщо порівнювати новий Prius і Prius Prime з його дещо м’якою, клиновидною формою. прекурсори . Обидві моделі побудовані на версії другого покоління платформи Toyota TNGA-C , яка використовується спільно з такими моделями, як Corolla та Lexus UX ., яка має значно нижчу та ширшу позицію, ніж попередня платформа. І характеристики нового сімейства Prius ще більше захоплюють, ніж його аеродинамічні зміни.

Новий 2,0-літровий чотирициліндровий силовий агрегат, доступний у трьох комплектаціях (LE, XLE та Limited), буде стандартним для всіх рівнів Prius, створюючи 194 к.с. у формі переднього приводу завдяки гібридній силовій установці п’ятого покоління та нещодавно розробленому задньому приводу. літій-іонні батареї, встановлені на сидінні. Ця нова система електрифікації забезпечує збільшення потужності на 15% порівняно з попередньою нікель-металевою батареєю , а також зменшення ваги. Потужність 2 к.с. доступна, якщо ви виберете нову систему повного приводу Electronic On-Demand, яка функціонує за допомогою потужного внутрішнього двигуна з постійним магнітом, що приводить в рух задні колеса. Не те, щоб хтось рахував, але моделі FWD та AWD розганяються до 60 миль/год за 7,2 секунди та 7,0 секунди відповідно.

Доступні нормальний, еко та спортивний режими водіння, головні відмінності яких полягають у рівні тиску акселератора та супутньому пробігу або перевагах продуктивності. Комбінуючи режими водіння та нову силову установку, Toyota каже, що це буде найефективніший Prius з оптимальними 57 миль на галлон у комплектації з переднім приводом.

Його більший брат, гібридний Prius Prime , також буде доступний у трьох комплектаціях, продаватися як SE, XSE та XSE Premium. Prius Prime використовує той самий 2,0-літровий чотирициліндровий двигун, але він видає 220 к.с. і на 50% збільшує запас ходу в порівнянні з 25-мильним запасом ходу попереднього покоління на повністю електриці. Це означає, що ми маємо побачити близько 38 миль запасу ходу на електричному акумуляторі. Цей діапазон доповнено сонячним дахом у Prius Prime, який може заряджати акумулятор, коли автомобіль припаркований, або забезпечувати додаткове живлення для таких функцій, як кондиціонер.

Хоча існують незначні відмінності в силових агрегатах і рівнях комплектації Prius і Prius Prime , варто зазначити, що їхні технології та пакети безпеки в основному схожі. Toyota вклала значні кошти в те, щоб зробити Prius не лише новим, але й новим усередині. Такі функції, як бездротове оновлення та моніторинг сліпих зон (BSM) із системою попередження про перехресний рух ззаду (RCTA), є стандартними, а інтелектуальна допомога штучного інтелекту та монітор панорамного огляду доступні. Аудіофілам також сподобається опціональна аудіосистема преміум-класу JBL із вісьмома динаміками.

Toyota включила новий набір технологій допомоги водієві в стандартну комплектацію обох моделей. Toyota Safety Sense 3.0 включатиме динамічний радарний круїз-контроль, асистент відстеження смуги руху та проактивний асистент водіння. Остання функція особливо цікава, оскільки вона дозволяє автомобілю самостійно гальмувати та керувати, щоб уникнути пішоходів, велосипедистів та інших відвідувачів дороги.

Допомога в пробках — це ще одна нова функція для Toyota, яка пропонується лише з Prius Prime, а не зі звичайним Prius. Функціонуючи в парі з радарним круїз-контролем і допоміжним утриманням у смузі руху, система може підтримувати прискорення, гальмування та кермування без використання рук у русі зі швидкістю до 25 миль/год, якщо виконуються відповідні умови. Щойно рух транспорту відновиться, водії отримають сповіщення про необхідність їздити вручну. Розширене паркування є ще однією стандартною функцією Prius Prime, хоча вона доступна на моделях Prius з комплектацією XLE. Коротше кажучи, система дозволяє паралельно паркуватися без рук, повертатися заднім ходом на перпендикулярне паркувальне місце, а також виїжджати з місця.

Загалом, нове покоління 21-річної моделі є ознакою величезної довіри Toyota не лише до таблички, але й до нової гібридної технології. Перехід до повністю електричних моделей — це те, у що виробники в усьому світі докладають усіх зусиль, і в цьому Toyota майже не брала участі, але ставка на гібридні технології є більш безпечним короткостроковим кроком. Пожинання переваг урядових постанов , підвищення ефективності та легший перехід споживачів від ДВС можуть бути на користь Toyota.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *