Як Dodge зробить усі свої маслкари електричними

Усе це є частиною плану електрифікації материнської компанії Stellantis, який охоплює 16 брендів автомобілів.

Stellantis виклав план, який охоплює всі 16 марок під егідою її корпоративної парасольки, з усіма автомобілями, вантажівками та позашляховиками, які їздять на чотирьох платформах BEV, а масляні автомобілі Dodge — на так званій платформі STLA Large.

До 2030 року Stellantis буде робити 50% своїх автомобілів електричними, включно з електромобілями.
Поточний урожай маслкарів Dodge з двигунами Hemi зникне до кінця наступного року.
Виробник масляних автомобілів Dodge продовжуватиме робити м’язи і в майбутньому, навіть коли це майбутнє стане електричним.

На останньому тижневому шоу SEMA компанія Dodge виставила свій повністю електричний концепт- кар Charger Daytona SRT Concept спереду та в центрі на виставці, яка в іншому випадку була запакована великими традиційними бензиновими двигунами V8. Меседж був ясним навіть для затятих традиціоналістів, які заповнюють шоу SEMA: Mopar і мускул виживуть у електричному майбутньому планети.

«Ми не розробляємо електромобіль, — сказав глава відділу Dodge Product Том Сакоман, стоячи біля концептуального автомобіля Charger Daytona SRT. «Ми розробляємо масл-кар, який буде електричним».

Плани Dodge є частиною загальних цілей материнської компанії Stellantis щодо перетворення на електричні двигуни.

«Глобальна автомобільна промисловість рухається до електрифікації, і Stellantis знаходиться в повному режимі роботи з комплексною стратегією електрифікації, щоб постачати захоплюючі, лідируючі в своєму класі автомобілі для наших знакових брендів, які пропонують передові технології за доступними цінами», — йдеться в заяві Stellantis на початку цього року. .

«Ми встановлюємо курс на те, що до кінця цього десятиліття 100% продажів у Європі та 50% продажів у Сполучених Штатах припадатимуть на електричні транспортні засоби (BEV)», — сказав Стеллантіс на початку цього року. «Ми плануємо запропонувати більше 75 моделей електромобілів і досягти глобального річного обсягу продажів BEV у 5 мільйонів одиниць до 2030 року».

Це не лише піар і маркетинг. У Stellantis є конкретний план щодо майбутніх електромобілів.

«Ми припинимо випуск маслкарів Hemi наприкінці 23 року», — сказав Сакоман. «Готово. І ми вже створюємо (майбутні електромобілі). Очевидно, ви бачите цю концепцію (концепція Charger Daytona SRT у восьми футах від нього на стенді Dodge на SEMA). Ми вже там і рухаємося до електрифікації в майбутньому. Це (концепція) повністю електричний автомобіль. Він буде запущений протягом кількох років, починаючи з 24 року. Протягом кількох років ми будемо запускати додаткові версії електрифікації автомобіля».

Stellantis виклав план, який охоплює всі 16 марок, які наразі знаходяться під корпоративною парасолькою, від Abarth і Alfa Romeo до Ram і Vauxhall . Стратегія полягає у використанні трьох повністю електричних модульних платформ унібоді та однієї платформи кузов-на-рамі для всього. Кожна платформа може бути відповідного розміру за потреби. Повні платформи BEV будуть називатися STLA Small, STLA Medium, STLA Large і STLA Frame. Акумуляторні блоки забезпечуватимуть діапазон від 300 до 500 миль. Масккари, які походять від Dodge Charger Daytona SRT Concept, будуть їздити на платформі STLA Large і пропонуватимуть запас ходу до 500 миль. Він працюватиме від системи напруги 800 вольт і використовуватиме багатошвидкісну електромеханічну трансмісію.

«У наших салонах у Північній Америці ми маємо кілька брендів, — сказав Сакоман. «Ці численні бренди дозволяють нам справді зосередити увагу кожного з брендів на тому, про що вони, чи не так? Для Рама це про можливості. Для Dodge це про мускули та продуктивність».

Але чи справді Сакоман вважає, що традиційний покупець масляного автомобіля Dodge може перейти до електрифікації?

“Я згоден. Я згоден. Я думаю, що деякі люди будуть першими, як і будь-яка інша технологічна зміна. Для деяких людей це (перехід) займе більше часу. Є ще коні, правда? Люди їх купують, вони дуже цінні. Але я думаю, що в цілому, з нашої точки зору, вся справа полягає в тому, щоб переконатися, що ми створюємо кращу машину, ніж остання, яку ми зробили. Ми завжди говоримо про аналогію карбюраторів і впорскування палива. Впорскування палива було страшною технологією: «Ах, вони не працюють правильно, вони цього не роблять», що завгодно. «Нам подобаються карбюратори, ми можемо вставити в них жиклери…» Тоді вгадайте, що з’явилися автомобілі (з уприскуванням палива), які були дуже надійними, вони були кращими за характеристиками. І люди з продуктивності сказали: «Гей, мені це потрібно… Тепер мені потрібно впорскування палива». Те ж саме станеться і тут».

І дивлячись на вражаючу концепцію Dodge Charger Daytona SRT на SEMA, чи це близько до планів Dodge щодо переходу? Чи могли ми очікувати побачити щось подібне?

“Напевно. Ми хочемо, щоб ця концепція вказувала, була хорошим показником того, яким буде майбутнє. Абсолютно».

Тож зробіть перехід, любителі Mopar — це може бути навіть простіше, ніж перейти від карбюраторів до системи впорскування палива. Або хоча б від коней до машин.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *