Honda Accord 2023 року пропонує шість комплектацій, два силові агрегати, але без опції BEV

Очікується, що гібридна версія становитиме половину продажів нового Accord, що може допомогти відродити його суперництво з Toyota Camry.

Седан Accord 11-го покоління Honda з абсолютно новим листовим металом та новим інтер’єром з’явиться в салонах у січні.
Він поставляється з двома трансмісіями — 1,5-літровим бензиновим чотирициліндровим двигуном або 2,0-літровим гібридом із двома двигунами.
Honda вважає, що новий гібрид становитиме половину всіх продажів Accord, що аналогічно продажам кросовера Honda CR-V.

Ми повинні радіти, що Honda взагалі пропонує седан, після того, як стільки автовиробників відмовилися від старої трьохкоробкової, загальної конфігурації «автомобіль» у гонитві за всепереможним кросовером SUV. Але ми також повинні трохи подякувати Honda за те, що вона так сильно відстає в повністю електричних трансмісіях з акумулятором. Віддаєш – отримуєш. Чесно кажучи, жоден із конкурентів Honda також не пропонує свої седани середнього розміру з повністю електричними силовими агрегатами.

Але Accord 11 -го покоління 2023 вже не за горами, і чотири з шести пропонованих моделей є гібридами, які вважаються електрифікованими . Усі моделі Accord Sport, EX-L, Sport-L і Touring будуть оснащені 2,0-літровим чотирициліндровим газовим двигуном за циклом Аткінсона, який поєднується з двомоторною гібридною установкою із сумарною потужністю 204 к.с. і 247 к.с. фунт-фут крутного моменту. Це в автомобілі, який, імовірно, важить менше 3500 фунтів, якщо Accord 22 року є точним показником. Фактична споряджена вага нової моделі не буде оприлюднена до моменту запуску в січні.

Honda каже, що двомоторна гібридна електрична система 4-го покоління є абсолютно новою та потужнішою, з парою електродвигунів, які будуть встановлені пліч-о-пліч до абсолютно нового 2,0-літрового 4 -літрового двигуна Аткінсона . циліндровий двигун. Чотирициліндровий двигун тепер має безпосереднє впорскування палива, і Honda каже, що ця нова конфігурація дозволяє використовувати більший силовий двигун із збільшеним крутним моментом, завдяки чому комбінована потужність системи досягає 204 к.с., а максимальний крутний момент тягового двигуна становить 247 фунт-фут між 5000 і 8000 об/хв, що на 15 фунт-фут більше, ніж у Accord 10 -го покоління.

Honda вважає, що новий гібрид становитиме половину всіх продажів Accord, що аналогічно продажам кросовера Honda CR-V.

LX і EX Accords отримали той самий 1,5-літровий 4-циліндровий двигун з турбонаддувом, який був на Accord 10 -го покоління. Він оснащений відомою технологією змінного підйому клапана Honda VTEC, яка забезпечує 192 к.с. при 6000 об/хв і 192 фунт-фут від 1700 до 5000 об. У Honda кажуть, що цей двигун отримав «додаткове вдосконалення та покращені показники викидів». Він також отримав оновлену систему прямого впорскування палива та новий холодний каталізатор, а також колінчастий вал і масляний піддон високої жорсткості для зменшення шуму двигуна. Потенційний недолік меншого двигуна полягає в тому, що він поєднується з CVT, що може не турбувати покупців і може навіть не турбувати нас. Ми повідомимо вам про це після того, як проїдемо.

Якщо вам потрібен повністю електричний варіант у цьому сегменті, єдиний, який наближається до цінового діапазону Accord від 26 до 38 тисяч доларів США (виходячи з цін минулого року), це Tesla Model 3 , і вона починається приблизно з 47 000 доларів. . Все інше електричне – це більше конфігурація кросовера SUV. Але Honda заявила, що планує випустити 30 електромобілів по всьому світу до 2030 року, і деякі з них виглядають весело.

Зовні оновлений листовий метал Accord абсолютно новий. Передня частина має трикутну решітку з щілинними світлодіодними фарами з обох сторін. Загалом, це тонкий рімейк, але дуже ретельний, не залишаючи поверхні без змін.

«Я вважаю, що це справді твердження про цей автомобіль», — сказав Джонатон Ріверс, спеціаліст з планування продукції Accord, під час прогулянки. «Ми створили абсолютно новий дизайн із функціональними світлодіодними задніми ліхтарями, які простягаються по центру до значка H. У зв’язку з тим, що це все ще дуже спортивний седан, ми зберегли лінію даху фастбека, яка переходить до цієї повністю нової кришки багажника. Ви майже можете побачити вбудований тип спойлера типу качиного дзьоба, який демонструє його спортивні наміри, але демонструє це в новому преміальному ключі, завдяки чому цей новий Accord справді відчуває та виглядає як клас вище. Але оскільки це седан, ви знаєте, ми все одно хотіли переконатися, що він має найкращий у своєму класі вантажний простір і багажник, а також найкращий у своєму класі простір для ніг ззаду, як і в попередньому поколінні».

Honda називає абсолютно новий інтер’єр «спортивним, сучасним, просторим і комфортним». Ми сіли в нього спереду і ззаду і домовилися. Шукайте стандартну 10,2-дюймову цифрову панель приладів і інформаційно-розважальну систему з 12,3-дюймовим кольоровим сенсорним екраном у верхніх комплектаціях. Цей 12,3-дюймовий екран забезпечує бездротову сумісність з Apple CarPlay і Android Auto на комплектаціях Sport, EX-L, Sport-L і Touring.

Моделі LX і EX повинні будуть задовольнятися семидюймовим екраном, який також підтримує Apple CarPlay і Android Auto. У найкращій моделі Touring ви можете отримати вбудований Google, який включає в себе Google Assistant, Google Maps і Google Play, що дозволяє говорити такі речі, як: «Привіт, Google, увімкни кондиціонер, » або «Знизьте температуру сидіння» або будь-яку кількість команд.

«Я знаю (для) багатьох людей, це близько до їхнього серця», — сказав Ріверс про зручність, яку пропонує Google Assistant. Сьогодні покупці хочуть отримати всі ці функції.

У стандартній комплектації новий Accord також постачається з тим, що Honda називає сидіннями зі стабілізацією тіла: «Каркас сидіння нового покоління міцно утримує тіло, зменшуючи втому під час довгих поїздок», — каже Honda.

Незабаром шукайте новий Accord у салонах дилерів. Протягом майже десяти поколінь це була надійна дійна корова Honda і седан, який ви могли рекомендувати кожному, хто попросив у вас «хорошу машину». Зараз, коли кросовери завойовують ринок, Accord 11 -го покоління став менш важливим, ніж був колись, але Honda все одно виклалася на все, щоб переконатися, що це все ще «хороший автомобіль».

Що стосується продажів, Honda поставила понад 122 000 Accord ’22 цього року до жовтня — це низький показник, який відображає рік переобладнання для нової моделі. І навіть незважаючи на те, що Toyota Camry залишається найпопулярнішим автомобілем середнього розміру в Америці, Accord 10-го покоління — наприкінці свого життєвого циклу — залишається гравцем номер два, випереджаючи Nissan Altima, Hyundai Sonata та Kia K5.

«Ми віримо, що цей Accord 2023 року відродить сегмент середнього розміру», — сказав віце-президент Honda з продажу Ленс Вулфер.

Ми повідомимо ціни та наявність ближче до запуску Accord у січні.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *