Ducati досягає безпрецедентної віхи WSBK: 1000 фінішів на подіумі

Жоден інший виробник не наближається до будь-якої серії мотоциклетних гонок.

Іспанський гонщик Альваро Баутіста стартував третім у гонці Чемпіонату світу з супербайку в Мості, Чеська Республіка, минулих вихідних, «зробив вирішальний крок проти двох суперників попереду в середині гонки» і ніколи не озирався назад, здобувши свою сьому перемогу на WSBK. сезон.

Однак перемога була набагато важливішою за це. Крім того, що Баутіста зберіг лідерство в чемпіонаті з перевагою в 29 очок, це був 1000 -й подіум чемпіонату світу з супербайку для Ducati , на Panigale V4 якого іспанець їздив.

«Тисяча подіумів, здобута Ducati на WorldSBK , є унікальним результатом, якого ніколи не досягав жоден виробник у жодній мотоциклетній дисципліні», — йдеться у заяві Ducati після гонки. «Виробник Borgo Panigale написав історію Чемпіонату світу, призначеного для серійного обладнання, постійно відіграючи провідну роль із шістьма поколіннями суперспортивних мотоциклів, які загалом здобули 383 перемоги».

У Ducati також кажуть, що це безпрецедентне, «…ніколи не досягнуте жодним виробником у жодній мотоциклетній дисципліні».

Що ж, у MotoGP ще в 2018 році Honda відсвяткувала 750 перемог у GP у всіх класах, тож можна було бути досить впевненим, що у них буде більше 1000 подіумів. І Yamaha з 245 перемогами в MotoGP також може бути близькою, за нею йдуть MV Agusta, Suzuki та Ducati, останній з 64 перемогами.

Для порівняння, у Ferrari 787 подіумів у Формулі-1 з 1950 по 2022 рік, у McLaren — 494, у Williams — 313, у Mercedes — 266 і Red Bull — 211. У NASCAR Chevy здобув свою 800 -ту перемогу минулого року, коли Чейз Елліотт переміг в Остіні, але відстежити, хто має найбільше подіумів (подіумів?), трохи важче. Наявність понад 800 перемог свідчить про те, що Chevy має, можливо, втричі більше подіумів, ніж Ducati, але WSBK існує лише 34 роки, у порівнянні з удвічі більшою кількістю подіумів для NASCAR. Так само непросто знайти статистику NHRA на подіумі, але Chevrolet має 26 перемог у чемпіонаті за сезони, які зазвичай складаються з понад 20 гонок на рік, помножити на три, оскільки на подіумі троє і… о, хто знає? Подіум Ducati 1000 все ще є значним досягненням.

World Superbike, мабуть, також трохи важливіший, ніж MotoGP, оскільки мотоцикли, що змагаються, принаймні базуються на серійних мотоциклах, тоді як MotoGP схожий на Формулу 1, де майже нічого з цієї серії не знайдено на серійних мотоциклах. Тому те, що Ducati так часто займає подіум у WSBK, можливо, краще відображається на вуличних машинах компанії. Сперечайтеся про це в коментарях.

Ducati бере участь у WorldSBK з моменту початку серії в 1988 році, коли гонщик Duc Марко Лучінеллі виграв перший раунд серії в Доннінгтон Парк на 851. Відтоді минуло лише два роки, перш ніж Ducati виграв свій перший чемпіонат світу з супербайку, коли Реймонд Roche виграв титул у 1990 році на 851. Потім Дуг Поллен виграв ще два чемпіонати.

«Ducati швидко став найпопулярнішим байком на стартовій решітці Чемпіонату світу, виграючи титули серед виробників у 1991, 1992 та 1993 роках», — йдеться в заяві компанії на честь подіуму. «Сезон 1994 року став початком ери Карла Фогарті та Ducati 916, який вигравав два сезони поспіль. У 1996 році Трой Корсер передав Ducati шостий титул гонщика. У 1998 і 1999 роках «Фоггі» — Карл Фогарті — виграв ще два титули, ставши найпереможнішим гонщиком в історії на Borgo Panigale Superbikes».

За ним послідував не менш легендарний Трой Бейліс, який переміг на трьох поколіннях супербайків Ducati: 998, 999 і 1098. Ніл Ходжсон і Джеймс Тозеленд виграли ще два титули, а Карлос Чека переміг у 2011 році на 1198, останньому World World. Супербайк чемпіонат.

Ducati не упустив нагоди для підвищення з останньої перемоги Баутісти в Чеській Республіці, оскільки підвищення – це те, що є автоспортом: «Останні тріумфи несуть характерну рису Panigale V4. Цей мотоцикл є найсучаснішим і найбільш очевидним втіленням тих принципів стилю, вишуканості та продуктивності, якими керується колективна та щоденна відданість Ducati на шляху, який пройшов через сімейства 851, 916, 999, 1098, а потім Panigale. змусив виробника вписати ще одну важливу сторінку в історію перегонів».

Але з чемпіонату 2011 року Ducati не вигравала титулу в WSBK , натомість спостерігаючи за Kawasaki, яка виграла сім з останніх десяти років, а також Yamaha, Suzuki та Aprilia отримали найвищі нагороди. Але цей сезон виглядає добре для Борго Панігале та повернення на вершину подіуму — позиція, яку Ducati добре знає.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *