Ознайомтеся з прототипом електричного гоночного велосипеда Ducati, який мандрує Валлелунгою

Ducati буде єдиним постачальником електричних гоночних мотоциклів на чемпіонаті світу FIM MotoE наступного року.

Компанія Ducati опублікувала відео свого нового електричного гоночного мотоцикла у Валлелунзі.
Цей байк стане єдиною моделлю, яка буде брати участь у Кубку світу FIM MotoE наступного року.
Продуктивність багатообіцяюча: 150 к.с., 103 фунт-фут від мотоцикла, який важить лише 496 фунтів — половина спорядженої ваги — це акумулятор на 18 кВт-год.
Сьогодні Ducati поділився деталями свого нового електричного прототипу гоночного мотоцикла V21L, мотоцикла, який стане єдиним байком на чемпіонаті світу FIM MotoE наступного року .

«Коли я вперше сів на цей Ducati MotoE, я був неймовірно вражений його красою, керованістю та чудовим часом проходження кола, який ми зробили після першого тесту», — сказав гонщик-тест Алекс Де Анджеліс , один із кількох гонщиків різної форми. і розміри, які Ducati мав на трасі.

Загальна вага V21L становить лише 496 фунтів, що вражає, враховуючи, що він також містить батарею ємністю 18 кВт-год у корпусі з вуглецевого волокна, який діє як напружений елемент рами (для порівняння автомобіль Mitsubishi iMiEV має лише 16 кВт-год акумулятор). Батарея становить половину спорядженої ваги мотоцикла, або 242,5 фунта. Літій-іонний акумулятор має форму, що відповідає формі мотоцикла, з його 1152 циліндричними елементами новішого типу 21700, трохи більшими, ніж 18650 циліндричних елементів, які використовуються в більшості електромобілів, виготовлених сьогодні.

Максимальна потужність мотоцикла становить 150 к.с. і 103 фунт-фути, що, за словами Ducati, дозволить досягти максимальної потенційної швидкості 171 миль/год на гоночному треку, як-от Муджелло. На цій трасі проводяться раунди MotoGP з 1976 року. Найдовша пряма в Муджелло має довжину трохи більше 7/10 милі, відрізок, де Ducati повинен був би розігнатися, досягти позначки 171 миля на годину, а потім загальмувати для наступного повороту. що свідчить про те, що і прискорення, і гальмування на V21L будуть неймовірними.

«Кожного разу, коли ви виїжджаєте на трасу, мотоцикл працює все краще і краще, і ви дійсно можете повністю розкрити свій потенціал», — сказав Де Анджеліс. «Вони надають вам карту на основі вашого стилю їзди, тож і для прискорення, і для гальмування двигуном вони можуть змінювати всі карти, які ви хочете, залежно від траси, типу повороту та вашого стилю їзди. Їзда на електровелосипеді насправді значно відрізняється від звичайної. На виїзді з повільних поворотів потрібно повертатися, як у MotoGP, тому що прискорення електробайка навіть сильніше, ніж у MotoGP. Тільки коли я вперше вийшов із ями на Ducati MotoE, даючи повну швидкість, я зрозумів, що ще нічого не бачив».

V21L – перший електричний мотоцикл Ducati. Наразі це прототип, але з 2023 року він стане єдиним мотоциклом, який бере участь у Кубку світу з мотоциклів FIM MotoE. Ducati буде єдиним постачальником, з 18 мотоциклами на сітці під час кожного гоночного вікенду.

Прототип і всі 18 мотоциклів є результатом співпраці між гоночною командою Ducati та рештою команди інженерів Ducati, найбільшою такою кооперацією в історії Ducati.

Ось ще кілька специфікацій, опублікованих сьогодні: V21L заряджається через зарядний порт потужністю 20 кВт у хвості. Інвертор розташований під сидінням на задній частині велосипеда з вуглецевого волокна і важить лише 11 фунтів, знятий із безіменного «електричного гоночного автомобіля» (Формула E?). Двигун був розроблений постачальником відповідно до специфікацій Ducati — він важить 46 фунтів і може обертатися до 18 000 об/хв. За словами Ducati, вся система працює при напрузі 800 вольт для досягнення максимальної продуктивності та запасу ходу. Корпус батареї з вуглецевого волокна прикручений до алюмінієвої передньої рами, а вуглецеве волокно використовується для задньої половини велосипеда. Ducati повідомила, що задній алюмінієвий поворотний важіль схожий на той, що є на поточному мотоциклі MotoGP. Є одна система рідинного охолодження для акумуляторної батареї, а інша – для двигуна та інвертора.

Це не тільки для гонок, хоча прототип, над яким вони зараз працюють, призначений лише для треку. Тим не менш, Ducati дивиться в електричне майбутнє.

«Для Ducati можливість бути постачальником Чемпіонату світу з мотоциклів MotoE — це не тільки захоплююче технологічне підприємство, але й наш спосіб інтерпретувати виклики нового тисячоліття», — сказав директор з досліджень і розробок Ducati Вінченцо Де Сільвіо. «Збільшення внутрішнього досвіду має важливе значення для того, щоб бути готовими, коли технологія акумуляторів і зарядна мережа стануть достатніми для запуску першого автомобіля».

І яким буде це електричне майбутнє? Гоночний прототип дає підказку.

«Зізнаюся, я був схвильований, коли вперше їздив на нашому MotoE, — сказав тест-гонщик Мікеле Пірро. «Це були перші кола на електробайку Ducati, і я чесно зізнаюся, що у мене були власні побоювання, але через кілька метрів мені довелося передумати, тому що це був гоночний мотоцикл. Відчуття від дросельної заслінки було дуже схожим на те, що було в MotoGP. Пройшовши перші три повороти, я почав усміхатися під шоломом і подумав: «Якщо це лише початок, у майбутньому у нас будуть чудові електробайки».

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *