Ducati Streetfighter V4 Lamborghini доводить італійську спадщину автоспорту до крайності.
Ducati і Lamborghini об’єдналися, щоб створити лімітовану серію Streetfighter V4 Lamborghini, поєднуючи в собі фрагменти спадщини кожного зі старих італійських виробників.
Загалом випущено 693 одиниці, 630 моделей будуть доступні для широкої публіки за ціною 68 000 доларів, а 63 мотоцикли будуть зарезервовані для індивідуального налаштування власниками Lamborghini.
Різниця аеродинамічних модифікацій і модифікацій зменшення ваги створює відмінності моделі, тоді як трансмісія та апаратне забезпечення підвіски взято від Streetfighter V4 S.
Коли Ducati і Lamborghini об’єднуються, щоб створити щось, це обов’язково буде особливим. Поєднуючи механічну архітектуру виробника мотоциклів у Болоньї, Італія, з естетикою, взятою з сучасних втілень Lamborghini , компанії представили видатну пропозицію, відому як Ducati Streetfighter V4 Lamborghini. Незважаючи на важку назву, новий мотоцикл являє собою цікаву спеціальну версію вже шанованого мотоцикла та другу модель, яку Ducati випустила за допомогою дизайну Lamborghini.
Загалом буде випущено 693 одиниці, хоча 63 з цих моделей будуть зарезервовані для певних власників Lamborghini, щоб вони могли налаштувати їх на свій розсуд. Lamborghini стверджує, що 63 додаткові моделі відображають рік заснування компанії Sant’Agata Bolognese.
Візуальні ознаки нової моделі натхненні тезкою суперкара, якщо схема фарб Citrea Green і Dac Orange не була достатньо очевидною. У той час як Ducati часто є найдорожчими на ринку мотоциклів, це спеціальне видання моделі Lamborghini робить це болючим із стартовою роздрібною ціною в 68 000 доларів. Детальна ціна наразі недоступна, але це 42 000 доларів США більше за базовий Streetfighter V4 S.
Механічно Streetfighter V4 Lamborghini залишається аналогом традиційного Streetfighter V4 S, тобто він гострий як бритва. 1103cc V4 видає 208 к.с. і 90,4 фунт-фут крутного моменту, які передаються через 6-ступінчасту коробку передач із швидким перемикачем і сухим ковзаючим зчепленням.
Передня вилка Öhlins NIX-30 і задній амортизатор Öhlins TTX36 контролюються запатентованою напівактивною електронною системою керування , що дозволяє водіям регулювати амортизацію одним натисканням кнопки. Увесь пакет уповільнюється чотирипоршневою, 330-мм подвійною дисковою передньою та двопоршневою, однодисковою 245-мм задньою гальмівною системою з електронною системою ABS на поворотах.
Це робить більшість відмінностей у візуальному вигляді Ducati, хоча це не означає, що зміни не позбавлені заслуг. Набір кованих дисків Huracan STO розміром з мотоцикл за кольором поєднується з елементами з вуглецевого волокна на баку та кришці зчеплення.
На танку встановлений аеродинамічний пакет з крилами, які імітують повітряний розгін біплана та додають стійкості на високій швидкості. Набір аксесуарів для треків включає ковпачки для зняття дзеркал і номерних знаків, а також схвалену для перегонів кришку баку. Загалом це становить суху вагу 392 фунти, хоча фактична споряджена вага, ймовірно, буде ближчою до 435 фунтів.
Можливо, виїзд обмеженої серії Ducati на гоночний трек не є вашим першочерговим завданням, але « кісті Panigale » Streetfighter піддаються стабільній агресивній їзді. Щоб завершити зовнішній вигляд, готовий до треку, Ducati пропонує шолом Arai, шкіряну куртку та обмежену серію велосипедних шкіряних виробів у кольорах, що відповідають специфікаціям велосипеда клієнта.
Важко не помітити ціну в 68 000 доларів на велосипед, який коштує 25 495 доларів у найвищій специфікації для вуличної легальної форми. Однак, здається, саме в цьому і полягає суть цього мотоцикла, щоб стати нагородою як для колекціонерів Ducati, так і для власників Lamborghini.