Volvo нарешті отримує свій флагманський електромобіль EX90

Повнорозмірний позашляховик тепер приєднується до свого молодшого брата, XC40 Recharge, у русі Volvo до електрифікації.

Volvo запускає свій перший повнорозмірний електричний позашляховик під табличкою EX90, приєднавшись до XC40 Recharge у зростаючій лінійці електромобілів Volvo.

Завдяки батареї ємністю 111 кВт/год і подвійному електродвигуну AWD EX90 має потужність до 517 к.с. і запас ходу 300 миль, демонструючи певну схожість з Polestar 3.
EX90 оснащений найсучаснішими системами безпеки, від Luminar Iris Lidar до 10 камер і нової системи моніторингу Driver Understanding.

Шлях Volvo до електрифікації був неортодоксальним. Від повного володіння повністю електричним брендом із підозріло схожими на вигляд автомобілями до виходу з найбільшої в Європі асоціації виробників автомобілів через проблеми сталого розвитку, Volvo пішла нетрадиційним шляхом на ринку, який сам по собі є новим. Але тепер компанія має власну претензію до світу електрифікації, що розвивається, завдяки новітній моделі та першій повнорозмірній повністю електричній пропозиції Volvo EX90 2024 року .

Семимісний EX90, створений на базі флагманського позашляховика компанії XC90 , являє собою нову еру для Volvo як у сфері силової установки, так і в технологіях безпеки. І EX90 має бути більш ніж достатнім з точки зору продуктивності , з двомоторною повнопривідною версією продуктивності, що живиться від батареї ємністю 111 кВт/год і двох електродвигунів на постійних магнітах, що видають 517 к.с. і 671 фунт-фут. крутний момент.

Також буде доступна модель початкового рівня зі зниженою потужністю 408 к.с. і крутним моментом 567 фунт-фут. Розганяється до 60 миль/год за 4,9 секунди та 5,9 секунди відповідно. Усі моделі EX90 будуть повнопривідними та матимуть однопедальний привід, розподіл крутного моменту та тягову здатність 4850 фунтів. Акумуляторна батарея з 17 модулями розміщена на підлозі автомобіля та забезпечує низький центр ваги відповідно до тенденції поточного виробництва електромобілів.

Не можна заперечувати, що EX90 — це сімейний позашляховик, а налаштування підвіски відповідає цільовому ринку. Підвіска на подвійних поперечних важелях спереду та задня підвіска на інтегральних ланках характеризуються плавним ходом двокамерної пневматичної підвіски та гідравлічних ударів. Таке налаштування дає EX90 прийнятний рівень дорожнього просвіту понад 9 дюймів і відносно різкі кути наближення та з’їзду 19,3 і 21 градус відповідно. Малоймовірно, що власники EX90 будуть серйозно їздити по бездоріжжю або працювати над продуктивністю зі своїм позашляховиком вагою 6200 фунтів , але ця модель, тим не менш, здатна.

Так само відповідає поточному ринку електромобілів EX90, оцінений запас ходу EPA , який становить 300 миль. Підтримувати модель зарядженою спрощується завдяки можливості швидкої зарядки постійного струму потужністю 250 кВт і орієнтовній оптимальній швидкості заряду 111 миль кожні 10 хвилин або близько того. Попереднє кондиціонування батареї вмонтовано в блок, встановлений на підлозі, тобто власники можуть дистанційно оптимізувати температуру батареї для поставленого завдання. Як видно з нещодавно випущеного Polestar 3 , EX90 також буде оснащено апаратним забезпеченням для двонаправленої зарядки , що дозволить заряджати в цільовий час з високою ефективністю, зберігати енергію та навіть мати можливість продавати енергію назад у мережу. Інші способи використання двонаправленої зарядки включають живлення від автомобіля до дому тазарядка від автомобіля до автомобіля .

Технологія – це те, що справді відрізняє EX90 від конкурентів, наріжним каменем є безпека. Ключем до його системи безпеки є встановлений на даху модуль із системою Iris Lidar від Luminar , яка може виявляти пішоходів на відстані до 820 футів попереду завдяки довжині хвилі 1550 нанометрів і внутрішньому процесору NVIDIA Orin AI. Поки автомобіль їде, суперкомп’ютер зі штучним інтелектом буде вивчати дороги попереду та використовувати ситуаційні приклади для майбутнього напівавтономного використання. У Volvo стверджують , що лише завдяки цій технології Lidar і процесору кількість серйозних аварій зменшиться на 20%, але компанія на цьому не зупинилася. Загалом п’ять радарних датчиків, вісім зовнішніх камер, дві внутрішні камери та 16 ультразвукових датчиків складають монітори допомоги водієві.вбудований в EX90.

У той час як зовнішні камери та радар працюють у парі з Lidar, внутрішні камери спостерігають за водієм. Volvo називає цю комбінацію внутрішніх камер і радара, спрямованого на водія, системою розуміння водія , і вона може контролювати майже всі характеристики людини за кермом. Система попереджає водія, коли він відчуває сонливість або стан алкогольного сп’яніння, починаючи від рухів очей і закінчуючи блиманням і позицією, зрештою переходячи до самостійної зупинки автомобіля, якщо водій ігнорує ці попередження. Внутрішня радарна система призначена для сповіщення пасажирів на передніх сидіннях про людей або речі, залишені на задніх сидіннях або в багажнику.

Нарешті, увага компанії до деталей і екологічність виявляються в салоні. Інтер’єр, прикрашений екологічно чистими матеріалами , складається з трьох кольорових відтінків, а стандартний 14,5-дюймовий центральний екран із вбудованим Google утворює інформаційно-розважальну систему. Навігаційні послуги та допомогу в заряджанні надаватиме Google, а аудіоапаратуру надає Bowers & Wilkins . З’єднання 5G і керування ключами мобільного телефону також є стандартними.

Ціни та конкретні деталі комплектації ще не оприлюднені, але шасі та схожість технологій з Polestar 3 припускають, що базова версія коштуватиме приблизно 80 000 доларів. Виробництво планується розпочати на заводі Volvo у Південній Кароліні у 2023 році, однак невдовзі розпочнеться ще один етап виробництва на заводі в Китаї.

Після продажу XC40 Recharge компанія не робить ставку на хвилю нових клієнтів, які прийдуть лише заради електрифікації, зважаючи на попередній випуск XC40 Recharge , але вона планує зберегти ту саму клієнтську базу незалежно від типу силової установки. Це не є незвичайним планом, оскільки автовиробники звертаються до застарілих клієнтів із спеціальними електромобілями бренду , але Volvo EX90 може мати перевагу.

Це тому, що Volvo перенесла свої головні принципи (безпека, екологічність і розкіш) у комплектацію, яка однозначно є електричною, але не виглядає незвичайною. Навіть зі знайомим візуальним виглядом, EX90 сповнений свіжих технологій під повністю новим електрифікованим шасі позашляховика, що є свідченням нашого майбутнього автомобільного ландшафту . Оскільки до 2030 року Volvo пробивається до повністю електричної лінійки, EX90 обов’язково стане важливою частиною цього процесу.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *