Найбільше задоволення ви можете отримати в наклейках Honda за $43 990.
Високооборотна Honda Civic Type R 2023 року з максимальним наддувом 23,3 psi є найпотужнішою Honda, що коли-небудь продавалася в США, з 315 к.с.
Вагою 3188 фунтів, Civic Type R добре підходить для звивистих доріг і, якщо виникне така можливість, для Sonoma Raceway.
Хот-хетч зараз продається за 43 990 доларів.
Цікаве питання: яка найпотужніша Honda , коли-небудь продана в Америці?
Ні, це не 600-сильний NSX — це Acura, принаймні тут, в Америці. Ні, це не Honda Ridgeline з V6 (286 к.с.). Це абсолютно новий Civic Type R , який розвиває потужні 315 к.с. при 6500 об/хв від 2,0-літрового двигуна K20C1 з турбонаддувом.
« Високообертовий двигун VTEC Turbo має безпосереднє впорскування, електричну перепускну систему та низькоінерційний високопоточний моноспіральний турбокомпресор, що створює максимальний наддув 23,3 psi», — пояснили в Honda . «Кінська сила, крутний момент і відгук покращені завдяки переробленому турбокомпресору, збільшенню на 10% швидкості впускного повітря та новій, більш ефективній системі вихлопу».
Ця потужність у 315 к.с. також є в автомобілі, який важить лише 3188 фунтів. Отож із технічних характеристик це виглядає як рецепт для задоволення. І це було. Після такої кількості кіл навколо траси Sonoma Raceway довжиною 1,99 милі, скільки я міг пройти, мушу сказати, це весело. І стабільний. І в основному це дуже безпечний автомобіль, у якому можна дуже добре провести час за відповідних умов.
Type R базується на хетчбеку Civic 11-го покоління з унікальними функціями, які відрізняють його від інших. Починаючи від передньої стійки, усі панелі кузова унікальні. Наприклад, вентильований алюмінієвий капот є не просто елементом стилю, але насправді допомагає розсіювати тепло та створює притискну силу, каже Honda.
«Одна з речей, яку ви дізнаєтесь у багатьох із цих атрибутів дизайну, полягає не лише в тому, щоб автомобіль виглядав чудово, але вони також мають додаткову продуктивність», — сказав Ден Калхун, старший спеціаліст із планування продукції, відповідальний за всі Civics 11 -го покоління.
Наприклад, нижня решітка довша та ширша, що призводить до збільшення повітряного потоку в автомобіль приблизно на 40%. Поруч із решіткою є два набори вентиляційних отворів. Внутрішній набір функціональний і допомагає охолодити гальма; зовнішня частина є для стилізації. Гладко інтегровані розширені крила роблять новий автомобіль на 3,5 дюйма ширшим за стандартний Civic , що підвищує маневреність у поворотах, навіть якщо додаткова ширина не кидається в очі.
«Принадність того, чому це крило не виглядає так сильно, як збоку, полягає в тому, наскільки добре воно інтегроване в автомобіль», – сказав Калхун. «Це все про те, щоб форма була справді чистою та мати цей елегантний дизайн».
Задні двері Type R також унікальні, тоді як наконечники вихлопної труби та канали збільшують потік вихлопних газів на 13% порівняно з попереднім Type R. За словами Honda, дифузор під задньою частиною та крило над ним також функціональні.
На автомобілях, які ми бачили, все всередині було червоного кольору, від килимків до насичено-червоних гоночних сидінь, хоча насправді це не гоночні сидіння — вони трохи спокійніші. Honda каже, що вони будуть зручні для довгих переїздів, у той же час утримуючи ваш торс на місці на поворотах. Виявилося правдою.
Ви також отримуєте стандартну аудіосистему преміум-класу Bose з 12 динаміками, а також кольоровий сенсорний екран діагоналлю 9 дюймів. Перед водієм знаходиться 10,2-дюймова повністю цифрова панель приладів. Коли ви перемикаєте автомобіль у режим +R, цей дисплей трансформується, пропонуючи багато інформації про водіння, включаючи «індикатор обертів у стилі F1» у верхній частині.
Цей вміст імпортовано з {embed-name}. Можливо, ви зможете знайти той самий вміст в іншому форматі або ви зможете знайти додаткову інформацію на їх веб-сайті.
Але досить прогулянок, тепер трохи покатаємося.
Civic Type R 2023 року їздить на «спеціальних» шинах Michelin Pilot Sport 4S. Ці «літні шини» добре справляються з теплою погодою на сухих поверхнях, чого у нас не було. Під час першої частини їзди по гірській місцевості дорогами загального користування через звивисті пагорби на схід від Напи ці шини були просто жахливими. У перший темний, вологий, але я-не-думаю-крижаний кут, я ніби підозрював усе це і їхав менше, ніж мої звичайні 10/10ths. На щастя для мене. Машина проїхала вбік приблизно на два-три удари серця. Зчеплення було лише трохи краще, ніж на льоду.
Я пригальмував.
Пізніше вранці, ще раз перевіривши слизькість, я виявив, що шини лише трохи кращі. Будьте впевнені і майте це на увазі, якщо ви живете десь холодніше і вологіше, ніж серце вашого колишнього чоловіка.
Конкурентами в класі є Toyota GR Corolla, Hyundai Elantra N, а також Volkswagen GTI і Golf R.
Потужність чотирициліндрового двигуна K20C1 величезна. Коли сонце піднялося трохи вище і дорога трохи підсохла, я штовхнув сильніше. Шини відчували себе краще в високу температуру, і я відпустив трохи більше. На сухих, сонячних куточках я почав насолоджуватися.
Незважаючи на те, що ніколи не зрозумієш, хто сидить за кермом цих речей, я не відставав від BMW M3, який випадково опинився переді мною, намагаючись їхати швидко. Зрештою я відступив, не бажаючи, щоб бідолаха зісковзнула в епізоді, який потребував би заповнення документів. Все це змусило мене побажати тепліших темпів і порожніших доріг.
Стандартну шестиступінчасту механічну коробку передач із гладкою алюмінієвою рукояткою перемикання передач було легко вмикати, а веслувати нею було весело та ефективно.
Вогкість і слизькість доріг були певною мірою подолані за допомогою гвинтового диференціала підвищеного тертя Civic Type R. За словами Honda , під час роботи він непомітно вирівнює швидкість двох передніх коліс, не блокуючи їх разом . Без нього водіння по мокрій дорозі було б набагато складнішим завданням.
Вгору та вниз на 120-футових змінах висоти Sonoma, і особливо через широку, широку карусель, Civic просто тримався. Мішленівці працювали краще, оскільки було пізніше вдень і трохи тепліше, можливо, близько 60 градусів. Крім того, не було дощу, як напередодні. Тож я пішов вниз і навколо, виявивши, що поворот 1 можна пройти рівно, і був вражений швидкістю, з якою я міг піднятися та опуститися лише за поворотом 3. Навіть уздовж спини розтягуйтеся через усі ті хитання поворотів 8, 8A, 9 , і 10, Type R залишився стабільним.
У мене він був у +R більшу частину дня, але, хвилюючись щодо залишкової вологи, я ніколи не вимикав кнопку стабілізації, розташовану внизу та ліворуч від керма. Мені слід мати. Мій останній набір кіл був позаду «двох хлопців, які їздять на Civic». У них були кнопки ESC у «вимкненому» положенні, і вони швидко відійшли. Якби я зняв свій, я міг би…
Ой, але ось ти говориш, як автогонщик. Цей Civic Type R змусить вас це зробити.
Звичайно, так само можуть бути й інші автомобілі цього класу: Toyota GR Corolla , Hyundai Elantra N , Volkswagen GTI і Golf R. Будь-який з них також буде веселим на цій гоночній трасі. Їм було б веселіше? Випадково я щойно вийшов з Hyundai Elantra N тиждень тому і був справді вражений кермовим керуванням та зчепленням з дорогою. Я міг би навіть вибрати цей замість цього, частково тому, що він на десять тисяч дешевший. Наклейки Type R коштують 43 990 доларів, що майже так само, як і Golf R за 45 835 доларів. GTI коштує всього 31 275 доларів. GR Corolla $36 995.
Багато покупців обирають Type R через його довгу гоночну спадщину, яку можна простежити аж до тих CRX, які брали участь у змаганнях Escort World Endurance Challenge у 80-х. Є багато причин вибрати Type R на ринку, де так багато варіантів. Насолоджуйтесь!