Як спеціальні амортизатори допомагають перетворити Polestar 2 BST на повсякденний гоночний автомобіль

Електричний седан вагою 4500 фунтів керується як чудовий звір — звідси і назва.

Проект skunkworks, який став Polestar 2 BST, розпочався з того, що інженери автовиробника розробили шасі Polestar 2 з двома двигунами.

Зрештою, Polestar починав своє життя як гоночна команда, і ще до того, як був сформований у підрозділ батьківських компаній Volvo та Geely, що займався електромобілями, поклав своє прізвисько на спини тюнінгованих Volvo.
Спеціальні амортизатори Öhlin, які лежать в основі BST (для «Звіра»), легко доступні під капотом і можуть регулюватися водієм.

Любителі потужних автомобілів старої школи часто хвилюються про прийдешнє повністю електричне майбутнє. Вони хвилюються, що автомобільна механіка буде повністю замінена програмним забезпеченням, датчиками та всім цифровим, перетворюючи спортивні автомобілі на безжиттєві цифрові пристрої. Але довгострокове майбутнє аналогових гоночних компонентів виглядає безпечним, ґрунтуючись на нашій південній їзді обмеженої серії Polestar 2 BST минулого тижня.

Зараз Polestar може бути високотехнологічним, повністю електричним брендом. Але вона була заснована в Швеції в 1996 році як гоночна команда. «Наша історія походить від автоспорту, — сказав Крістіан Самсон, глобальний керівник відділу продуктів Polestar. «Ця спадщина та знання цих гоночних технологій залишаються в компанії». Самсон відправився зі штаб-квартири компанії в Гетеборзі, Швеція, до Північної Каліфорнії, щоб відповісти на запитання журналістів під час медіа-драйву для Polestar 2 BST. Наш 100-мильний оберт привів нас із Сан-Франциско до крутих поворотів Пескадеро-Крік-роуд у окрузі Сан-Матео, вгору по шосе 1 уздовж узбережжя та через звивисті гори, що простягаються на захід від Стенфордського університету.

«Наші інженери шасі багато грають, щоб дослідити атрибути», — сказав Самсон. Вони експериментували з двомоторним Polestar 2 — варіантом, оснащеним пакетом Performance Pack на 476 кінських сил, — опустивши його на один дюйм. Коли вони вручили ключі Томасу Інгенлату, виконавчому директору Polestar, він покатався на оновленому електричному спортивному седані та був у захваті. «Він попросив нас знайти спосіб продати це», — пояснив Самсон.

Самсону також сподобалося, як проект Polestar skunkworks наповнив автомобіль трековими якостями. Але, будучи керівником відділу продуктів компанії, він знав, що автомобіль має бути зручним для щоденної їзди. «Зазвичай, опускання автомобіля для досягнення екстремальних характеристик зробило б його майже нестерпним на дорогах загального користування. Це було б дуже хитко”, – сказав він.

Налаштування програмного забезпечення не було відповіддю. Натомість компанія звернулася до аналогових технологій.

Налаштування програмного забезпечення не було відповіддю. Натомість компанія звернулася до аналогової технології від Öhlins Racing, щоб допомогти відновити повсякденний комфорт у низькому до землі седані потужністю 476 к.с. Легендарний шведський постачальник, мабуть, найбільш відомий у Штатах завдяки продажу високопродуктивної підвіски преміум-класу післяпродажного обслуговування.

Öhlins вже постачає компоненти підвіски для потужної версії Polestar 2, яка розганяється до 60 миль на годину за 4,3 секунди. Однак для версії BST Polestar хотіла ще більше контролю. Тож його інженери працювали з Öhlins, щоб збільшити резервуари рідини, які використовуються компресійним клапаном, створивши індивідуальні дистанційні подвійні каністри. Каністри були настільки вражаючими, що компанія Polestar вирішила продемонструвати їх під капотом. Їх помітне розташування також полегшує власникам ручне налаштування амортизації відскоку за допомогою діапазону 22 натискань.

«Це дуже аналогічно», — сказав Самсон. «Ці блоки повністю відключені від електричної системи». Інші старовинні модифікації продуктивності, застосовані до обмеженого випуску електромобіля, включають передню опорну стійку для посилення жорсткості, гальмівні ротори з хрестоподібним просвердленням і чотирипоршневі супорти Brembo, а також 21-дюймові колеса з індивідуальними шинами Pirelli P Zero. Polestar випустить лише 270 одиниць Polestar BST. Поставки 47 попередньо проданих автомобілів BST очікуються до кінця 2022 року. Версія BST додає ще 3000 доларів до ціни пакету Performance 5500 доларів. Polestar 2 BST, який забезпечує радіус дії 247 миль, коштує від 75 500 доларів.

У процесі розробки автомобіля інженери Polestar удосконалили технологію та передали автомобіль генеральному директору для їзди. Вони казали: «Томасе, ось звір». Звідси і назва спеціальної моделі: Polestar 2 BST. Ці букви не є абревіатурою.

Під час мого 100-мильного оберту мені не довелося чекати, щоб досягти швидкості на шосе, щоб відчути ефект шасі, готового до руху на треку. Як тільки я розігнався до 30 миль на годину, машина показала дивовижну керованість. Автомобіль зберігав з’єднання з дорогою, підстрибуючи від дорожніх нерівностей. Але швидко повернувся до рівноваги. «Порушення на дорозі не збивають машину, — сказав Самсон. «Це настільки приглушене та контрольоване, що ти добре вбираєш його».

Polestar каже, що двосторонні регульовані двопотокові клапанні амортизатори Öhlins відповідають трьом сценаріям водіння. По-перше, регульована схема голчастого клапана керує амортизацією на низькій швидкості. Під час агресивної їзди масло протікає через нерегульований внутрішній поршневий клапан із прокладками для міцності. Нарешті, вибоїни обробляються третьою системою клапанів, яка пропускає стрибки тиску.

Додатковий контроль також був очевидний у бічних маневрах кермування. Порівняно з версією Performance, шовковисто-гладкі перепади електричної потужності BST і вдосконалене електронне калібрування рульового керування залишилися недоторканими. Але система амортизації, яка включає великі віддалені каністри, стійку стійки та Pirellis, має значення. У результаті я міг точно вибирати, куди рухати 4500-фунтовий автомобіль з акумуляторним живленням у змієподібні повороти та з них, заїжджаючи глибоко в повороти.

Таке ж нюансне рульове управління доступне на низьких швидкостях. «Не потрібно їздити, як маніяк. Ви контролюєте автомобіль і насолоджуєтеся ним, навіть якщо ви не фанат бензину», — сказав Самсон. «Ви знаходите місце в торговому центрі й акуратно заїжджаєте в нього. Це приємно».

Якщо є будь-які сумніви, що BST підвищує продуктивність автомобіля, Polestar подбає про те, щоб ви дізналися про це з першого погляду. Є широка матово-чорна гоночна смуга, яка тягнеться по всій довжині автомобіля.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *