Концепція компактного позашляховика bZ може стати другим електромобілем Toyota

Незважаючи на те, що зовнішній вигляд виглядає майже готовим до виробництва, дикий інтер’єр із рульовим колесом і вигнутими екранами, можливо, потребує деформації.

Під час автосалону в Лос-Анджелесі Toyota показала концепт компактного позашляховика bZ, другий акумуляторний електричний автомобіль із 30 автомобілів, які обіцяють до 2030 року.

Концепт менший за нинішній кросовер bZ4X і, ймовірно, буде називатися bZ3X, якщо його запустять у виробництво.
Інформації про силовий агрегат не було надано, окрім того факту, що він буде повністю електричним.

Гаразд, Toyota трохи відстає від решти розвиненого світу, коли мова заходить про серійні електромобілі , із загальною кількістю один — кросовер bZ4X . Але він щойно показав, яким може бути його наступний електромобіль, і автовиробник виклав план запропонувати 30 електромобілів усіх форм і розмірів до 2030 року. Отже, все багатообіцяюче.

Повільний темп Toyota до цього часу з електромобілями, можливо, був пов’язаний з її успіхом з гібридно-електричними транспортними засобами, сегментом, у якому вона домінувала протягом 25 років, починаючи з першого, новаторського Prius. Насправді, лише за кілька секунд до того, як компанія представила концепцію компактного позашляховика bZ на автосалоні в Лос-Анджелесі цього тижня, вона дебютувала з новими гібридами Prius і Prius Prime .

Крім того, Toyota відмовляється від водню як палива. Протягом багатьох років компанія встановлювала водневі паливні елементи і все ще пропонує Mirai у своєму другому поколінні, незважаючи на те, що решта світу, здавалося б, сприймає електромобілі з акумуляторами як шлях майбутнього.

Та досить електро-скиглити! Електричне майбутнє Toyota було викладено майже рівно 11 місяців тому у великій заяві президента компанії Акіо Тойоди. Це майбутнє включає все: від пікапів і спортивних автомобілів до суперкарів і милих маленьких електричних фургонів. Але найбільший продаж, як усі знають, це кросовер. Звідси минулорічний запуск електромобіля bZ4X і минулої ночі презентація цієї нової концепції, яка, якщо її запустять у виробництво, ймовірно, буде називатися bZ3X (bZ означає Beyond Zero).

«Ми тільки почали досліджувати назву Beyond Zero», — сказав віце-президент і генеральний менеджер Toyota Group Девід Кріст, який виступав на презентації концепції. «Завдяки аеродинамічному дизайну в поєднанні з інтуїтивно зрозумілими технологічними функціями, яких раніше не було в моделях Toyota, bZ Concept демонструє інше можливе бачення найближчого майбутнього з нашими акумуляторними електромобілями».

Концепція розроблена з нуля як BEV, використовуючи те, що Toyota називає «підходом чистого та життєво важливого дизайну». Що це за біса?

«Цей підхід спрямований на те, щоб виразити те, що є особливим у електричних транспортних засобах, що працюють на акумуляторах, і водночас пропонує задоволення від водіння та захоплюючу продуктивність», — пояснили в Toyota. «Це автомобіль з нульовими викидами, з використанням екологічно чистих екологічно чистих матеріалів, який також забезпечує динамічні характеристики, передові технології та стильний зовнішній вигляд».

bZ4X побудовано на платформі Toyota BEV e-TNGA, яка, ймовірно, також лежить в основі останньої концепції bZ. Незважаючи на те, що зовнішній стиль концепту в основному відповідає bZ4X, який вже випускається, футуристичний інтер’єр з його рульовою рамою, вигнутими екранами та плаваючою центральною консоллю не має жодної схожості з bZ4X. Крім того, всередині сидіння виготовлені з рослинних і перероблених матеріалів відповідно до теми Toyota Beyond Zero.

Що стосується зв’язку, одного з головних чинників прийняття рішень про покупку в наш час, у концепції є персональний агент під назвою «Yui», який з’єднує водія та пасажирів з транспортним засобом. Згідно з Вікіпедією, Юі — жіноче японське ім’я. Незрозуміло, чи ви отримуєте доступ до інтерфейсу, кажучи: «Hey Yui» чи, можливо, «Ne yui», що може перекладатися просто як «Hey you». Ми побачимо.

Це перевага називати ваш автомобіль концептом — вам не потрібно відповідати на забагато запитань. Але, схоже, Toyota надолужує втрачений час на ринку електромобілів.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *