Lordstown продає завод компанії Foxconn якраз вчасно

Endurance долає серйозну перешкоду, але Foxconn не робить ставку на пікап.

Lordstown Motors і Hon Hai Technology Group уклали угоду про купівлю та експлуатацію заводу в Огайо на суму 230 мільйонів доларів за кілька днів до кінцевого терміну 18 травня.

Hon Hai Technology Group, більш відома як Foxconn, буде управляти заводом в Огайо в рамках спільного підприємства з Lordstown, яке планується виробляти пікап Endurance та інші електромобілі в майбутньому.
Очікується, що Fisker Pear почне виробництво в Lordstown у 2024 році, і його буде виробляти Foxconn для електромобільного стартапу Fisker.

Стартап електровантажівок Lordstown завершив важливу угоду з тайванською Hon Hai Technology Group, широко відомою як Foxconn , продавши колишній завод General Motors гіганту електроніки, який прагне закріпитися в галузі електромобілів. Закриття продажу вартістю 230 мільйонів доларів відбулося якраз вчасно, щоб врятувати Lordstown від необхідності відшкодовувати Foxconn понад 200 мільйонів доларів, що вичерпало б більшу частину його грошових резервів і, швидше за все, закрило можливість запуску пікапа Endurance у виробництво, оскільки продаж був завершено за кілька днів до кінцевого терміну закриття 18 травня.

Крім усього іншого, Foxconn зараз займається бізнесом електромобілів, підписавши угоду про спільне підприємство та угоду про виробництво. Тепер Foxconn використовуватиме завод для спільного проектування та розробки програм електромобілів разом із Lordstown, а також зробить крок до створення автомобілів для електромобільного стартапу Fisker. Тайванський технологічний гігант також інвестує 55 мільйонів доларів у спільне підприємство, маючи 55% акцій.

«Після завершення передачі об’єкта буде приблизно чотириста кваліфікованих і талановитих співробітників LMC, які перейдуть на роботу в Hon Hai», — повідомила компанія електроніки. «Завдяки співпраці з різними OEM-виробниками автомобілів Hon Hai запропонує своїм співробітникам у Північній Америці захоплюючі та складні можливості для розвитку кар’єри в галузі електромобілів».

Foxconn також працюватиме над запуском пікапа Endurance, який вперше був показаний влітку 2020 року, пізніше цього року.

Вантажівка, орієнтована на комерційних споживачів, обіцяє чотири двигуни в колесах зі втулками — те, чого ми не бачили в інших автовиробників, — що виробляє 600 к.с. Сама модель викликала певний скептицизм ще до її показу влітку 2020 року (і до нових реалій автомобільної промисловості пандемії), а також багато суперечок щодо кількості замовлень і бронювань, які, як стверджував Лордстаун, має для вантажівки. , що призвело до деяких корпоративних перестановок за останні два роки.

«Завдяки обміну досвідом та об’єднанню ресурсів обидві сторони зможуть допомогти виробникам комплектного обладнання в ланцюжку постачання ефективно та результативно скоротити час виходу на ринок і час до витрат, досягаючи переваг від масштабу», — зазначив Хон Хай.

Зараз вантажівка стикається з додатковими зустрічними вітрами у вигляді конкурентів, таких як Ford F-150 Lightning , і незабаром з’явиться більше конкурентів. Незважаючи на те, що Endurance зараз просувається до виробництва, тепер він може мати вужче вікно можливостей для отримання частки ринку, ніж це було кілька років тому.

Доля Foxconn, на щастя, не пов’язана виключно з успіхом Endurance, оскільки очікується, що технологічний гігант також буде виробляти Fisker Pear на заводі в Огайо, починаючи з 2024 року, на додаток до інших моделей електромобілів.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *