Виробник iPhone Foxconn бере участь у електричній грі

Тайванський гігант електроніки показує три електромобілі лише через кілька днів після оголошення про плани запустити завод у Лордстауні, штат Огайо.

Foxconn представляє три електричні моделі, включаючи седан, автобус і позашляховик, які обіцяють великий запас ходу та амбітні показники продуктивності.
Тайванський електронний гігант нещодавно оголосив про плани придбати фабрику в Лордстауні, штат Огайо, для виробництва пікапа Endurance та інших моделей.

Компанія, яка співпрацює з тайванською Yulon Motor Group, має намір стати автовиробником.
Раніше цього тижня тайванська компанія Foxconn , більш відома як виробник iPhone, показала три концепції електромобілів під брендом Foxtron, які можуть запустити у виробництво в найближчі роки. Відкриття відбулося лише через кілька днів після оголошення угоди, згідно з якою Foxconn придбає й керуватиме автозаводом у Лордстауні, штат Огайо, з планами виробництва пікапа Lordstown Endurance .

Тайванський виробник, який протягом кількох років намагався увірватися в індустрію електромобілів, представив модель C — позашляховик із сімома місцями та запасом ходу 435 миль — обіцяючи 3,8-секундні запуски з місця. до 62 миль/год.

«Чотири ключові характеристики Model C: форма, простір, потужність і енергоспоживання», — заявила головна компанія Foxconn Hon Hai Technology Group. «Його дизайн не тільки має мінімалістичний вигляд, але він також значно мінімізував простір, який використовується для механічних компонентів, одночасно максимізуючи простір для сидіння. Модель C, яка має довжину 4,64 метра з колісною базою 2,86 метра, пропонує комфортні сидіння для 5 осіб. +2 людини та багато місця для зберігання, що полегшує навігацію в людних районах метро, ​​насолоджуючись розкішшю більшого автомобіля».

Foxconn також показала Model E, седан середнього розміру, розроблений Pininfarina, який може похвалитися потужністю приблизно 750 к.с. і розгоном від 0 до 62 миль/год за 2,8 секунди. Седан процитував ще більш вражаючий діапазон 466 миль, хоча сумнівно, що Foxconn мав на увазі цикл EPA, рекламуючи ці цифри.

«Model E, спільно розроблена Hon Hai та італійською дизайнерською компанією Pininfarina, є технологічно інноваційним розкішним флагманським седаном, який може задовольнити потреби споживачів середнього та високого класу», — додала компанія. «У той же час, це також високоякісний перший вибір для бізнесу. Простір на задніх сидіннях можна перетворити на окремий мобільний офіс, з персональними мобільними пристроями, безперешкодно підключеними до легкового автомобіля, забезпечуючи серію інтелектуальних програм, таких як особа розпізнавання відкривання дверей, розумні вікна та інтерфейси транспортного засобу та середовища».

Третім автомобілем, представленим гігантом електроніки, був автобус Model T, який обіцяв запас ходу в 250 миль разом із значком, який може дратувати певного автовиробника з Дірборна. Звичайно, Foxtron Model T — це великий двовісний пасажирський автобус із приблизно 40 місцями всередині.

Компанія планує продавати деякі з них під брендом Foxtron у рамках підприємства з виробником автомобілів і автобусів Yulon Motor Group, що допомагає пояснити, як Foxconn змогла виготовити гігантський автобус, який на момент презентації виглядав готовим до виробництва — Yulon, як виявилося, належить до Тайваню. найбільший автовиробник.

Але плани щодо можливих продажів у США на даний момент є набагато туманнішими, незважаючи на амбітні характеристики. Звичайно, виробництво в Огайо та продажі в США — це дві різні речі, особливо якщо Foxconn має значно нижчі витрати на виробництво на Тайвані. Тож ми не ставимо на те, що автомобілі Foxtron найближчим часом прибудуть у ваш місцевий магазин Foxtron.

Це не перший випадок, коли технологічний гігант демонструє концептуальні моделі електромобілів, а останньою резонансною презентацією електромобіля став автомобіль Sony . Однак у цих двох випадках є кілька суттєвих відмінностей: Sony здебільшого була непохитною у тому, що не планувала виробництво свого седана, незважаючи на дуже позитивний прийом, використовуючи седан як випробувальний стенд для автомобільних технологій. Hon Hai, з іншого боку, є виробником електроніки, який хотів би розширити виробництво електромобілів для інших компаній під своїми брендами, включаючи Fisker. Перевагою є те, що у 2020 році вона самостійно розробила власну електричну модульну платформу.

Наступним великим випробуванням для Foxconn, звичайно, буде запуск виробництва пікапа Lordstown Endurance після низки суперечок і затримок. Якщо він може це зробити , можливо, для нього є місце в грі EV, коли справа доходить до Північної Америки.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *