Виробник iPhone Foxconn показує власну електричну вантажівку

Тайванський гігант електроніки зараз має фабрику в Огайо, але чи побачимо ми ці електромобілі у продажу в США?

Hon Hai Technology Group представляє два електричні прототипи під назвою Model B і Model V (на фото вище), демонструючи свою розробку EV.
Електронний гігант, більш відомий як Foxconn, зараз керує фабрикою в Лордстауні, штат Огайо, яку він придбав у Lordstown Motors на початку цього року.
Foxconn прагне бути розробником і контрактним виробником електромобілів, а не автовиробником, що продає автомобілі під власним брендом.

Foxconn є новим власником заводу електромобілів у Лордстауні, штат Огайо, і планує виробляти електромобілі Fisker на заводі після початку виробництва електропікапів Endurance на початку цього місяця. Але тайванський гігант з виробництва електроніки також має власні електромобілі.

Цього тижня Foxconn представила не один, а два концептуальні прототипи електромобілів, плани щодо яких були попередньо розглянуті та натякані на початку цього року.

Компанія представляє субкомпактний кросовер Foxtron Model B, заснований на відкритій платформі MIH (Mobility in Harmony), який обіцяє запас ходу 450 кілометрів (280 миль) і коефіцієнт лобового опору 0,26. З загальною довжиною близько 169 дюймів, кросовер призначений для персоналізації міського автомобіля для молодого покоління, як висловлюється компанія.

Концепт Model B має спільну платформу MIH з Model C — більшим кросовером, представленим близько року тому, який обіцяє запас ходу майже 700 кілометрів (435 миль) — і який тепер перейшов до статусу готового до виробництва, хоча й під керівництвом тайванської Luxgen. бренд.

Foxconn також дав світові автомобілів перший погляд на електричний пікап Model V, стиль якого дещо відрізняється від двох інших пасажирських моделей.

«Model V є результатом вертикальної інтеграції партнерів по альянсу Hon Hai і MIH», — зазначили у Foxconn. «Це перший електричний пікап, спроектований і розроблений на Тайвані. З корисним навантаженням до 1 тонни і буксирною здатністю 3 тонни його динамічні характеристики дозволяють долати будь-яку місцевість».

Компанія не розкрила жодних технічних деталей Model V, хоча вона явно орієнтована на лайфстайл-аудиторію з просторим салоном, зручною для бездоріжжя висотою підвіски та досить скромним кузовом багажника.

Незважаючи на те, що на моделях B і Model C помітно позначається значок Foxtronn, ці електромобілі насправді не призначені для пропонування покупцям як такі. Це тому, що Foxconn рекламує свої можливості розробки та виробництва автомобілів партнерам-автовиробникам, прагнучи стати контрактним виробником електромобілів. Тому ми не побачимо ці транспортні засоби під брендом Foxtron взагалі, а скоріше як щось інше, як у випадку з брендом Luxgen.

Це означає, що Foxconn фактично шукає автовиробників-партнерів, щоб забезпечити брендинг, маркетинг і все інше. Таким чином, його роль у розробці електромобілів приблизно аналогічна ролі Magna Steyr, як у випадку з прототипами Sony або Fisker Ocean, з кількома відмінностями.

«Бачення Hon Hai завжди полягало в створенні комплексних рішень для передових клієнтів і забезпеченні комплексного інтелектуального способу життя. Раніше ми виготовляли ПК і мобільні телефони. Відтепер і в майбутньому ми будемо створювати електромобілі», — сказав голова правління та генеральний директор Hon Hai Янг Лю. «У галузі електромобілів ми рішуче ставимося до CDMS: це означає контрактне проектування та обслуговування виробництва».

Залишається побачити, які автовиробники (якщо такі є) зрештою виведуть ці моделі на ринок, оскільки фабрика в Лордстауні в Огайо, безумовно, запропонує Foxconn можливість виробництва в США. Схоже, що Foxconn значно просунувся в автомобільній сфері за короткий проміжок часу, хоча й не ставив собі за мету стати справжнім роздрібним брендом.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *