Небо над Buick продовжує темніти

Продажі в США падають, і ряди дилерів Buick скоротяться. Виживання залежить від виробництва Electra EV у Північній Америці.

Продажі Buick впали на 47,2% порівняно з першими 10 місяцями 2021 року.
Оскільки GM планує зробити Buick лише для електромобілів до 2030 року, бренд пропонує викуп готівкою дилерам у США, які не хочуть інвестувати в продаж, обслуговування та запчастини електромобілів.

Поки що немає вказівок, де Buick збиратиме свою лінійку Electra EV, але її потрібно буде побудувати в Північній Америці, щоб отримати право на податкові пільги з нульовими викидами в розмірі до 7500 доларів США відповідно до Закону про зниження інфляції. (Концепт Buick Wildcat EV зображено вище.)

Минулої весни ми піднімали запитання щодо майбутнього Buick , і ця тема залишається актуальною на основі тривожних показників продажів «середнього» бренду General Motors з початку року: вони різко впали на 47,2% порівняно з першими 10 місяцями 2021 року. .

Для контексту, продажі Chevrolet впали лише на 3,9% за той самий період, у той час як Cadillac знизився лише на 0,3% (найдорожчі та найприбутковіші моделі першими отримують доступні комп’ютерні мікросхеми), а найпоширеніший партнер Buick, GMC , був менший. знизився на 2%.

На горизонті є інші проблеми, і це несе іншу загрозу продажам автомобілів. У рамках плану GM зробити Buick лише для електромобілів до 2030 року бренд пропонує викуп готівкою дилерам у США, які не хочуть інвестувати в продаж, обслуговування та запчастини електромобілів.

Дилерам Cadillac була запропонована подібна угода в 2020 році, повідомляє CNBC. Близько 320 із 880 франчайзі вибрали викуп, а не витратили близько 200 000 доларів США на оновлення бізнесу електромобілів. Хоча такі викупи коштують дорого, утримання такої кількості франшиз додає багато грошових стимулів, особливо в районах метро, ​​де кілька дилерських центрів певного американського бренду конкурують між собою за ціну.

Buick має приблизно 2000 дилерів у США, і вони об’єднали приблизно 86 000 продажів цього року до жовтня. Водночас BMW зі своїми 350 дилерами в США продала тут майже 254 000 автомобілів за той самий період, згідно з даними Wards Intelligence.

Представник Buick каже, що у бренду немає цільової цифри для скорочення його роздрібних салонів. «Ми дійсно хочемо, щоб це було рішення, кероване дилером», – говорить він.

Потрібна більше перспективи? Audi має 325 дилерів у США та продала понад 147 000 автомобілів до жовтня. Цифри складаються не на користь Buick.

Більшість дилерських центрів Buick є «подвійними», з менш ніж 20 із 2000 франшиз, що стоять окремо, каже представник Buick. Хоча деякі поєднуються з Chevrolet та/або Cadillac, більшість поєднується з GMC. Що відбувається з тими франчайзі Buick-GMC, які викуповують Buick-EV?

“Ми не маємо оцінки того, скільки буде Buick-GMC наприкінці переходу”, – каже речник. Існує ймовірність того, що деякі американські франчайзі GMC можуть знайти себе незалежно на певних ринках, що було б непогано з портфоліо вантажівок і позашляховиків від бренду номер два GM за обсягом продажів.

Окремо представник GMC сказав, що франчайзі Buick-GMC, які викуплять Buick, можуть залишитися в бізнесі як самостійні салони GMC.

Buick, ймовірно, потребує принаймні одного електромобіля, виробленого в Північній Америці, щоб забезпечити своє місце в регіоні.

Стрімке падіння продажів у США цього року можна пояснити проблемами ланцюга поставок, пов’язаними з пандемією: дві з трьох моделей 23 року, що продаються в США, збираються в Азії ( компактний кросовер Encore GX у Південній Кореї та середньорозмірний кросовер Envision у Китаї). , а трирядний кросовер Enclave виробляють у Мічигані. Четвертий Buick, Encore, також з Південної Кореї, був припинений у 2023 році.

Залежність Buick від азіатського виробництва, особливо для Envision, може остаточно приректи бренд. Поки що немає вказівок на те, де Buick збиратиме свою лінійку електромобілів Electra , але перший електромобіль бренду має надійти в США у 2024 році з використанням акумуляторної архітектури Ultium від GM, яка також лежить в основі Cadillac Lyriq , GMC Hummers і Chevy Silverado EV . Минулої весни Buick представив свою вражаючу концепцію Wildcat EV , яка натякає на нову глобальну мову дизайну бренду.

Моделі електромобілів мають вироблятися в Північній Америці, щоб мати право на податкові пільги з нульовим рівнем викидів у розмірі до 7500 доларів США відповідно до Закону президента Байдена про зниження інфляції . Кредит, застосований, скажімо, до Cadillac Lyriq (побудований у Спрінг-Хілл, штат Теннессі), може зробити цю модель дешевшою для покупки, ніж Buick Electra, на який не можна отримати кредит.

«Наразі є плани щодо заміни всіх поточних моделей Buick», — каже Сем Фіорані, віце-президент із глобального прогнозування транспортних засобів AutoForecast Solutions. «Але відсутність спеціальних місцевих заводів для бренду та його спільної дилерської мережі робить відносно легким згортання, якщо таке рішення буде прийнято».

Прогноз щодо продукту від Wards Intelligence говорить, що Buick випустить повністю електричну версію Enclave у 2024 році, а Enclave з двигуном внутрішнього згоряння буде повністю оновлений до 2025 року. Це свідчить про те, що майбутнє Buick у США не зовсім похмуре, хоча той же прогноз також говорить, що Envision буде припинено в США в 2027 році.

GM не повинен очікувати, що головний ринок Buick, Китай, знову врятує бренд (як це сталося під час скорочення штату через банкрутство у 2009 році), каже Майкл Данн, експерт з азійського ринку та керівник ZoZoGo та подкасту Driving With Dunne .

«Ми знаходимося на початку кінця ери спільних підприємств у Китаї», — каже Данн. «СП Jeep – це історія. Продажі Ford і GM впали на 40% порівняно з п’ятьма роками тому. Продажі Hyundai і Kia впали більш ніж на 50%. Прибутки дрібні».

Цілком імовірно, єдиний спосіб, яким Buick може просунутися в Північній Америці, це виробляти тут принаймні одну або дві моделі електромобілів, стратегію, яку бухгалтери GM повинні зараз виробити.

З огляду на те, що переважна більшість дилерів Buick вже продають інші бренди GM — здебільшого GMC — було б легко скоротити Buick лише до пари повністю електричних нішевих моделей у США. Не дивіться далі, ніж найбільш прямий конкурент Buick, Chrysler , який має лише дві моделі, що залишилися для виставкових залів, спільних з Dodge, Jeep і Ram.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *