Виробник електромобілів намагається досягти своєї мети в 25 000 автомобілів на 2022 рік, починаючи другу зміну в Іллінойсі.
У третьому кварталі компанія отримала 536 мільйонів доларів доходу, але чисті збитки склали 1,724 мільярда доларів.
Виробник електромобілів все ще очікує виробити 25 000 транспортних засобів цього року, незважаючи на те, що у перших двох кварталах він сповільнився через проблеми з постачальниками та зростання вартості сировини.
Компанія Rivian розпочала другу зміну на своєму заводі в Нормалі, штат Іллінойс, і будує плани щодо другого заводу в США в Джорджії, який має розпочати роботу в 2026 році.
Rivian оприлюднила свої фінансові результати за третій квартал після важкої першої половини року, коли амбітний стартап EV відзначився значним тиском. Automaker не повністю вдарив гладке плавання, але є певний показ для оптимізму.
По-перше, місяць тому компанія Rivian повідомила, що в третьому кварталі цього року вона поставила 6584 автомобілі та виготовила 7363 автомобілі, що є значним приростом порівняно з 4467 поставленими електромобілями та 4401 виробленим у попередньому кварталі. Цифри автовиробника в першому кварталі року були справді невеликими: вироблено 2553 електромобілі та 1127 поставлено. Таким чином, Rivian спостерігала стійке зростання протягом останнього року, одночасно борючись із нестачею постачальників і швидким зростанням вартості сировини.
Багато з тих самих тенденцій також торкнулися Rivian протягом останніх трьох місяців. Але автовиробник розпочав другу виробничу зміну на своєму заводі в Нормалі, штат Іллінойс, який зараз сприяє загальному випуску. На початку третього кварталу компанія Rivian перевела частину вихідних вантажів на залізницю, що забезпечило певну економію коштів.
«У четвертому кварталі 2022 року ми очікуємо, що час у дорозі залізничних відправлень у поєднанні зі збільшенням обсягів від рампи нашої другої зміни до кінця кварталу спричинить більшу розбіжність між виробництвом і поставками», — заявила компанія. сказав.
Незважаючи на те, що виробництво та поставки зросли за останні три місяці, у Rivian все ще є 114 000 замовлень на пікап R1T та R1S sport utility. Навіть не вдаючись до математики, легко побачити, що його банк замовлень тепер розтягується на роки в майбутнє, враховуючи ціль у 25 000 автомобілів на 2022 рік за номінальну вартість.
Але виробництво має зрости на порядки у 2023 році, щоб компанія Rivian могла доставити клієнтам таку кількість електромобілів, не враховуючи незавершеного замовлення на 100 000 фургонів від Amazon .
Крім того, фінанси виробника електромобілів все ще очікують різкого зростання виробництва автомобілів.
Цього тижня компанія Rivian повідомила, що у третьому кварталі вона отримала 536 мільйонів доларів доходу, але також негативний валовий прибуток у розмірі 917 мільйонів доларів. Її чистий збиток у третьому кварталі склав 1,724 мільярда доларів. У той самий період рік тому збиток становив 776 мільйонів доларів, але це було саме тоді, коли Rivian готувався почати виробництво R1T і R1S.
Це не було несподіваним, оскільки компанія все ще витрачає багато грошей на свою діяльність, почавши серійне виробництво лише рік тому. «Оскільки ми виробляємо транспортні засоби в невеликих обсягах на виробничих лініях, призначених для більших обсягів, ми маємо і продовжуватимемо відчувати негативний валовий прибуток, пов’язаний з оплатою праці, амортизацією та накладними витратами», – зазначив автовиробник.
Rivian повідомила, що її загальні операційні витрати зросли до 857 мільйонів доларів у третьому кварталі порівняно з 694 мільйонами доларів за той самий період 2021 року, до початку серійного виробництва.
Виробник електромобілів закінчив третій квартал 2022 року з 13,8 мільярда доларів готівкою та їх еквівалентами, тож у нього все ще є достатні резерви на деякий час, незважаючи на 1,6 мільярда доларів, досягнутих лише в цьому кварталі.
«Ця динаміка збережеться найближчим часом і на неї впливає постійне зростання нашої другої зміни виробництва. Але, як ми вже бачимо, ми очікуємо, що вона покращиться для кожного автомобіля, оскільки обсяги виробництва зростатимуть швидше, ніж майбутні витрати на оплату праці та накладні витрати зростають», – зазначив автовиробник.
Заглядаючи в майбутнє, Rivian зосереджується на збільшенні виробництва в Нормалі, штат Іллінойс, але попереджає, що обмеження в ланцюзі поставок продовжуватимуть стримувати виробництво в найближчі місяці.
Тим не менш, Rivian вважає, що її виробництво в 2022 році сягне 25 000 одиниць, як спочатку прогнозувалося, хоча в четвертому кварталі їй ще потрібно чимало надолужити.
Автовиробник також досягає прогресу в планах щодо другого заводу, цього разу в Грузії, який вироблятиме автомобілі на майбутній платформі R2, яка запланована на 2026 рік. «Ми очікуємо, що платформа R2 відкриє глобальні ринкові можливості для Rivian і у захваті від ранніх розробок, які ведуться”, – зазначив автовиробник.
У 2022 році компанія Rivian зіткнулася з серйозними та несподіваними труднощами, а також запустила виробництво фургонів Amazon.
Щоб автовиробник досяг цільового показника в 25 000 одиниць на 2022 рік, і досягти прогресу в найближчі роки у відставанні від виробництва 114 000 автомобілів R1, без урахування 100 000 фургонів Amazon, ще потрібно зробити чимало.