Найновіший бренд електромобілів Geely співпрацює з провідним розробником автономних технологій над нашим безпілотним майбутнім.
Waymo і Zeekr співпрацюють над електричним робототаксі, який має стати частиною автопарку автономних транспортних засобів рівня 4 .
Концепт оснащений чотирма розсувними дверима та двома рядами сидінь без традиційних елементів керування для водія.
Планується, що серійний автомобіль стане частиною автономного автопарку Waymo One, який буде запущено в США.
Розробник автономних технологій Waymo та бренд Geely Zeekr EV , який був запущений у квітні 2021 року та описує себе як бренд технологій і рішень для електричної мобільності, об’єднуються для розробки та розробки електричного транспортного засобу, який Waymo планує запустити в США в найближчому майбутньому. Проектування та розробка електромобіля відбувається на заводі автовиробника CEVT (China Europe Vehicle Technology Center) у Гетеборзі, Швеція, а Zeekr планує використовувати нову приватну архітектуру електромобіля з відкритим кодом.
Автовиробник поділився досить детальним візуалізацією запланованого електромобіля з безкоштовним автомобілем, який має профіль MPV з чотирма розсувними дверима та двома рядами сидінь, з центральним екраном, розташованим на приладовій панелі та призначеним для доступу з двох передніх рядів. пасажирів. Витончена передня панель має елегантний дизайн із фарами, розташованими прямо під лобовим склом, а також короткими звисами спереду та ззаду, щоб звільнити місце для акумулятора між двома осями. Панель датчиків Waymo розташована помітно на даху, а додаткові датчики розміщені навколо автомобіля.
Інтер’єр, тим часом, досить мінімалістичний і, здається, містить місце для шести пасажирів.
«Новий транспортний засіб із самого початку буде сконструйований таким чином, щоб бути орієнтованим на водія, встановлюючи новий стандарт для автономних транспортних засобів», — сказав автовиробник. «Новий транспортний засіб Zeekr розроблено для автономних випадків використання та буде оснащено кабіною, що повністю конфігурується, як з елементами керування водієм, так і без них, яку можна налаштувати відповідно до вимог водія для безпілотного автопарку Waymo One із викликом поїздок у США».
Zeekr на даний момент не поділився жодними запланованими специфікаціями силових агрегатів і не вказав, у яких містах може бути запущений автопарк якнайшвидше.
Waymo, зі свого боку, співпрацює з низкою автовиробників у створенні прототипів робототаксі, причому Jaguar є одним із останніх , а розробник автономних технологій нещодавно запустив програму довірених тестувальників у Сан-Франциско, пропонуючи поїздки на Jaguar I-4 рівня . Розганяйте автомобілі з безпечним водієм за кермом. Очікується, що версія системи Waymo Driver буде представлена в EV-роботаксі на базі Zeekr, хоча вона взагалі не буде оснащена елементами керування безпекою водія, планується в майбутньому, коли роботаксі не матимуть резервних водіїв.
Компанії не розкрили, коли саме вони планують запустити електричні транспортні засоби на базі Zeekr у США, але цільовою датою може бути перша половина цього десятиліття, якщо дозволять місцеві правила. Загалом очікується, що розгортання роботаксі 4-го рівня розпочнеться в ряді міст на західному узбережжі та на південному заході, у штатах і муніципалітетах, де будуть дозволені повністю безпілотні транспортні засоби.
«Zeekr народився на основі ідеалів рівності, різноманітності та сталого розвитку», — сказав Енді Ан, генеральний директор Zeekr Technology. «Ставши стратегічним партнером і постачальником транспортних засобів для парку Waymo One, ми зможемо поділитися своїм досвідом, ідеалами та надати свій досвід у співпраці над повністю електричним транспортним засобом, який відповідає вимогам Waymo для цього сегменту глобального ринку, що швидко зростає. екологічні подорожі».