Ducati буде єдиним постачальником електричних гоночних мотоциклів на чемпіонаті світу FIM MotoE наступного року.
Компанія Ducati опублікувала відео свого нового електричного гоночного мотоцикла у Валлелунзі.
Цей байк стане єдиною моделлю, яка буде брати участь у Кубку світу FIM MotoE наступного року.
Продуктивність багатообіцяюча: 150 к.с., 103 фунт-фут від мотоцикла, який важить лише 496 фунтів — половина спорядженої ваги — це акумулятор на 18 кВт-год.
Сьогодні Ducati поділився деталями свого нового електричного прототипу гоночного мотоцикла V21L, мотоцикла, який стане єдиним байком на чемпіонаті світу FIM MotoE наступного року .
«Коли я вперше сів на цей Ducati MotoE, я був неймовірно вражений його красою, керованістю та чудовим часом проходження кола, який ми зробили після першого тесту», — сказав гонщик-тест Алекс Де Анджеліс , один із кількох гонщиків різної форми. і розміри, які Ducati мав на трасі.
Загальна вага V21L становить лише 496 фунтів, що вражає, враховуючи, що він також містить батарею ємністю 18 кВт-год у корпусі з вуглецевого волокна, який діє як напружений елемент рами (для порівняння автомобіль Mitsubishi iMiEV має лише 16 кВт-год акумулятор). Батарея становить половину спорядженої ваги мотоцикла, або 242,5 фунта. Літій-іонний акумулятор має форму, що відповідає формі мотоцикла, з його 1152 циліндричними елементами новішого типу 21700, трохи більшими, ніж 18650 циліндричних елементів, які використовуються в більшості електромобілів, виготовлених сьогодні.
Максимальна потужність мотоцикла становить 150 к.с. і 103 фунт-фути, що, за словами Ducati, дозволить досягти максимальної потенційної швидкості 171 миль/год на гоночному треку, як-от Муджелло. На цій трасі проводяться раунди MotoGP з 1976 року. Найдовша пряма в Муджелло має довжину трохи більше 7/10 милі, відрізок, де Ducati повинен був би розігнатися, досягти позначки 171 миля на годину, а потім загальмувати для наступного повороту. що свідчить про те, що і прискорення, і гальмування на V21L будуть неймовірними.
«Кожного разу, коли ви виїжджаєте на трасу, мотоцикл працює все краще і краще, і ви дійсно можете повністю розкрити свій потенціал», — сказав Де Анджеліс. «Вони надають вам карту на основі вашого стилю їзди, тож і для прискорення, і для гальмування двигуном вони можуть змінювати всі карти, які ви хочете, залежно від траси, типу повороту та вашого стилю їзди. Їзда на електровелосипеді насправді значно відрізняється від звичайної. На виїзді з повільних поворотів потрібно повертатися, як у MotoGP, тому що прискорення електробайка навіть сильніше, ніж у MotoGP. Тільки коли я вперше вийшов із ями на Ducati MotoE, даючи повну швидкість, я зрозумів, що ще нічого не бачив».
V21L – перший електричний мотоцикл Ducati. Наразі це прототип, але з 2023 року він стане єдиним мотоциклом, який бере участь у Кубку світу з мотоциклів FIM MotoE. Ducati буде єдиним постачальником, з 18 мотоциклами на сітці під час кожного гоночного вікенду.
Прототип і всі 18 мотоциклів є результатом співпраці між гоночною командою Ducati та рештою команди інженерів Ducati, найбільшою такою кооперацією в історії Ducati.
Ось ще кілька специфікацій, опублікованих сьогодні: V21L заряджається через зарядний порт потужністю 20 кВт у хвості. Інвертор розташований під сидінням на задній частині велосипеда з вуглецевого волокна і важить лише 11 фунтів, знятий із безіменного «електричного гоночного автомобіля» (Формула E?). Двигун був розроблений постачальником відповідно до специфікацій Ducati — він важить 46 фунтів і може обертатися до 18 000 об/хв. За словами Ducati, вся система працює при напрузі 800 вольт для досягнення максимальної продуктивності та запасу ходу. Корпус батареї з вуглецевого волокна прикручений до алюмінієвої передньої рами, а вуглецеве волокно використовується для задньої половини велосипеда. Ducati повідомила, що задній алюмінієвий поворотний важіль схожий на той, що є на поточному мотоциклі MotoGP. Є одна система рідинного охолодження для акумуляторної батареї, а інша – для двигуна та інвертора.
Це не тільки для гонок, хоча прототип, над яким вони зараз працюють, призначений лише для треку. Тим не менш, Ducati дивиться в електричне майбутнє.
«Для Ducati можливість бути постачальником Чемпіонату світу з мотоциклів MotoE — це не тільки захоплююче технологічне підприємство, але й наш спосіб інтерпретувати виклики нового тисячоліття», — сказав директор з досліджень і розробок Ducati Вінченцо Де Сільвіо. «Збільшення внутрішнього досвіду має важливе значення для того, щоб бути готовими, коли технологія акумуляторів і зарядна мережа стануть достатніми для запуску першого автомобіля».
І яким буде це електричне майбутнє? Гоночний прототип дає підказку.
«Зізнаюся, я був схвильований, коли вперше їздив на нашому MotoE, — сказав тест-гонщик Мікеле Пірро. «Це були перші кола на електробайку Ducati, і я чесно зізнаюся, що у мене були власні побоювання, але через кілька метрів мені довелося передумати, тому що це був гоночний мотоцикл. Відчуття від дросельної заслінки було дуже схожим на те, що було в MotoGP. Пройшовши перші три повороти, я почав усміхатися під шоломом і подумав: «Якщо це лише початок, у майбутньому у нас будуть чудові електробайки».